Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-07-18 11:27:47 följande:
    Ante, antar att det med "...until you kill them" menas att döda dem med kunskap

Nice Girl, vågar man sig in i gårdagens debatt tror du? 
    Anton........om jag får be, och nej, min sidfot är i sanning bokstavligt menat.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 12:04:04 följande:
    Tack för tipset!
    Så du har en personlighet inte helt olik en psykopatisk mördare...Drömmer?
    Vadå psykopatisk ???  Han är en trevlig medelålders man med stor fallenhet för sitt åtråvärda yrke. En gemytlig farbror helt enkelt.

Hoppas du spanar in rullen ikväll.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 12:08:35 följande:
    Jag gillar ditt jobb i Israel Palestina tråden Anton.
    Kanske inte helt och fullt hela tiden håller med, men rent generellt...behövs dina inlägg där känner jag.
    Och en del håller jag helt klart med om!
    Tackar, tackar.......{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 12:27:56 följande:
    Hahaha...det stod ju det;

"This puts the psychopathic killer, Anton Chigurh, on his trail as he dispassionately murders nearly every rival, bystander and even employer in his pursuit of his quarry and the money."

Lovely!

Jo jag ska försöka, jag är ususel på att se på film, blir hela tiden rekommenderad saker och tar mig sällan tid.
    Är den läskig?
    Jag är en fegis...
    Lite, faktiskt, det skall erkännas, men den är bra, riktigt sköna typer.

Du fixar det. Lovar. 
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2011-07-18 13:18:02 följande:
    Håller med.

Jag blir trött bara jag tänker på tråden.
    Tack igen. {#emotions_dlg.flower}

En parantes ( inte riktad till dig Inima) : Jag är inte ute efter medhåll, är nöjd så länge folk överhuvudet taget bryr sig om att läsa mina inlägg. Jag säger min ärliga mening och ibland har jag rätt, ibland har jag fel.( Fast det är fan inte ofta ).
    Men uppskattning är alltid roligt.  :--)
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2011-07-18 13:36:11 följande:
    Även om man inte får ett uns medhåll så ser jag iaf det som en seger att man väcker nya tankar och får folk att tänka till
    Ungefär så. Glad
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2011-07-18 13:35:40 följande:
    Någon ogillar mig tydligen.
    SD tråden ???
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2011-07-18 13:39:51 följande:
    Yeah.
    Okay, men jag tycker modsen plockar för riktig småskit på detta forat, tråkigt, det gör dessutom att jag tröttnar ordentligt allt emellanåt och håller mig borta en månad eller två tills lusten faller på igen.
  • Anton Chigurh
    Velour skrev 2011-07-18 13:50:14 följande:
    Vilken besvikelse. Anton för att du bad snällt. Inget visar ju på att man är intelligent för att man har mördat. 
    Du behöver inte vara besviken, min kära Velour, tar jag livet av någon är det inte för att bevisa min intelligens utan för att den personen visat sig vara ett riktigt rövhål. Plain and simple.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-19 16:18:00 följande:
    Och tack ni som sade hej.

Drömmer
    Hej
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...