sumpbävern skrev 2011-07-25 17:20:10 följande:
Varför skulle jag tycka att det är besvärligt? Vi pratar väl fortfarande invandring. Du flamsar och babblar en massa osammanhängande ovidkommande strunt bara.
Jag skiter ärligt talat i orsaken till Hitlers, eller för den delen Saddams, Pinochets eller Stalins framgångar, det har inget med sveriges situation att göra.
Nej, jag är helt säker på att Breiviks åsikter om islam fanns innan. Folk är väl inte dummare än att de ser hur det ser ut i samhället själva. Dessutom har jag aldrig hört SD eller liknande partier säga att man ska bomba sönder sitt eget folk, har du?
Notera att det enbart är du och dom andra som är här i tråden som försöker trycka ner mina åasikter. Men varsegod gör det. Jag tänker inte sjunka ner till eran nivå.
Så du ser inte sambandet mellan det som hände i Tyskland, Turkiet (ungturkarna) och det som håller på att hända i Europa? Då finns det väl inte så mycket mer att säga om du inte ser sambandet.
Det fanns det säkert men icohmed skrämselpropagandan som SD och liknande partier får ur sig så gör man det legitimt att stämpla vissa grupper som avskum.