Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-24 23:12:18 följande:
    Ekeroth är en trög mupp som inte har vett att hålla käft i media. Helt klart ska inte han sitta i riksdagen. Det ska iförsig inte islamisten Waberi med fler heller.
    Mmm, det håller jag med dig om. Den killen är verkligen helt...........Islamister borde utrotas dom med.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne. Sa´di (Persisk poet)
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:21:27 följande:
    Jo tjena, välkommen till verkligheten. Det är SD som fixat att judar är förföljda i Malmö, att muslimer får fly Södertälje, att nya  gangstergäng ploppar upp som svampar ur marken, att bilar och skolor brinner mest var dag, att varken brandkår eller ambulans åker in i förortera utan poliseskort medans de etablerade partierna blundar, håller för öronen och skriker RASIIIST RASIIIST till folk som är oroliga. I val efter val efter val får man höra bullshitet om att NU ska vi minsann fixa problemen. Jotack.Så länge detta fortsätter röstar jag SD, tyvärr.

Konstigt nog är situationen precis lika dan i hela Europa. 
    Mmm och det var just Mena-folket som var orsaken till psykopatens attentat i Norge?
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:21:27 följande:
    Jo tjena, välkommen till verkligheten. Det är SD som fixat att judar är förföljda i Malmö, att muslimer får fly Södertälje, att nya  gangstergäng ploppar upp som svampar ur marken, att bilar och skolor brinner mest var dag, att varken brandkår eller ambulans åker in i förortera utan poliseskort medans de etablerade partierna blundar, håller för öronen och skriker RASIIIST RASIIIST till folk som är oroliga. I val efter val efter val får man höra bullshitet om att NU ska vi minsann fixa problemen. Jotack.Så länge detta fortsätter röstar jag SD, tyvärr.
    Konstigt nog är situationen precis lika dan i hela Europa. 
    Det är inte SD som "fixat" detta men deras "lösning" gör inte saken bättre. Det gör bara det hela värre. Det som hände i Norge är bara början.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:26:32 följande:
    Jasså, det visste jag inte
    Det var en fråga och inte ett påstående.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:29:20 följande:
    Ja men få de andra partierna att sluta kalla alla som är oroliga för rasister. Så du menar att en fortsatt massinvandring löser problemen?
    Är inte för massinvandring, är inte för "islamisering", religiösa friskolor borde förbjudas och en massa andra saker jag inte tycker om. Särskilda krav på mat i skolor/dagis borde inte finnas (gäller ALLA), socialbidrag, barnbidrag och bidrag över huvudtaget borde tas bort. Sen får du kalla mig för PK hur mycket du vill om du får till det.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:31:08 följande:
    Hur skulle det kunna vara det? Det ska isåfall vara att puckhuvet störde sig på invandringen. Förmodligen hade han nog gjort det ändå förr eller senare
    Och det ursäktar hans dåd menar du? Du tror inte att fler puckhuvet kommer försöka sig på att göra samma sak?
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:34:28 följande:
    Fan du är ju extremare än mig Förvånad 
    *Ler* 
    Satt du i halsen nu?
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:37:12 följande:
    Phuu, vad tror du om mig?

Ja, både högerextrema och muslimska terrordåd kommer att öka. Motsättningarna kommer att öka, precis som SD menar. 
    Vet ingenting om dig. Faktiskt.

Och det är lösningen på problemet enligt SD? IC....
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:38:25 följande:
    Jaaaa, och du kallar mig extrem?Förvånad 
    Tycker inte mina åsikter är extrema. Du får gärna förklara det extrema i mina åsikter.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:41:14 följande:
    Lösningen är att stoppa den totalt helgalna massinvandringen och införa hårdare gränskontroller. Det är för allas våran säkerhet. Vad är IC?
    I see

Visst, är ingen stor fans av massinvandring heller men om någon kunde definiera ordet för mig så blir jag tacksam.

Allas våran säkerhet? Mmm, visste inte 93 norrmän har blivit mördade av en "blatte". Obestämd
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...