IVF-gravida med BF i Dec/Jan
Har fått vår syskonvagn hem i fredags. Vi ska ha en Easy Walker Duo. Den är jätte snygg och tar mindre plats i bilen än jag trodde. Helt nöjd med inköp.
På tisdag är det dags för RUL. Spännande och lite nervös.
Har fått vår syskonvagn hem i fredags. Vi ska ha en Easy Walker Duo. Den är jätte snygg och tar mindre plats i bilen än jag trodde. Helt nöjd med inköp.
På tisdag är det dags för RUL. Spännande och lite nervös.
Grattis till Ocean Pearl och Myggan!!!!!! Jag haft det inte roligt, vi har flyttat till Göteborg och precis vi flyttat så fått jag blödning, var då i v.30. Först visste läkarna inte varifrån kom den, men efter 2 veckor så var det klaet att moderkakan började lössna och jag har blodsamling under en av kanrerna:( Vi bidde nästan på sjukhuset. Efter 3 veckor avtog blödningen. Nu håller vi tummarna att blödningen håller sig borta. Är nu i v.36+1 och har planerat kejsarsnitt den 4 januari. Min BM försöker att ändra tiden till Slutet av december.
Skrev från mob tel och nu ser jag hur mkt fel blev det:) Nu räknas bebisen fullgången enligt läkarna, så dem ska inte stoppa förlösning och ska ta ut bebisen om det bli blödning igen. Men vi hoppas att allt ska gå enligt planerna utan mer stress.
Nu har min BM lyckats att ändra tiden för kejsarsnitt, det blir 28 december istället för 4 januari!!! Jag är så lyckligt, bara 1 vecka kvar!!!!!!
Grattis chantii!!!
Nu har bebisen bestämt sig att den inte ska vänta tills det är planerad snitt den 28. I natt har jag fått blödning igen och värkar, så det var brottom till sjukhuset. Efter undersökning bestämde läkaren att det blir snitt idag. Så nu ligger och väntar tills det blir mitt tur. Enligt CTG mår bebisen bra. Jag är lite nervös eftersom det var inte väntat att det blir så, men.... vi får träffa vår lilla tjejen idag!! :)
Eileen1: tack :)
Nu vår lilla Mirabelle är född!!!
Tack alla!! Nu ligger vi och bara njuter!!!
Eileen1: tack!! Lycka till till dig!!!! Hoppas du får din bebis snart!!
Nu är vi hemma med vår underbara Mirabelle!!! Lycka till Eileen1 ! GOD JUL till alla!!
Hur går det för dig Eileen1? Efter familjeråd har vi ändrat namn på vår lilla princessa - det blev Michelle!! Namnet Mirabelle är kvar som ett andra namn.
eileen1: stort grattis!!!!