• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Jag kände nog lite likadant å det kan jag göra fortfarande, tycker inte att brösten är alls lika ömma nu. Men du behöver inte oroa dig

• SinnerSaint

Härligt chantii!!! Jag hade också VUL idag och nya blodprov. Vi såg båda hjärtanen ticka som tusan och det bara suger i magen på mig när jag tänker på att det är två Men mitt levervärde har gått ner idag till nOrmal gräns, första gången på öre en månad. OCH jag har i flera dagar gett tusan i det blodförtunnande, och jan ge mig tusan på att det är det som gjorde att värden gick ner Fick ytterligare en UL bild på polarn å pyret men nu måste jag klara mig utan min älskade Gyn nu ett tag framöver, men tror att det ändå kommer bli täta kontroller pga tvillinggraviditeten. Men i fortsättningen blir det väl hos barnmorska eller nått

• SinnerSaint

Myggan: du går också in i vecka 9 imon v? Är inte du, jag å ocean på exakt samma dag? Så himla tråkigt att du är så dålig!!! Inget roligt alls. Som du säkert vet så blev det ju tvillingar för oss, men jag mår faktiskt ganska bra. Mår illa, men inte så att jag kräks. Å postafen hjälper mig. Får du inte lergigan av doktorn mot illamåendet då? Kram

• SinnerSaint

Uscha. Inte säga så jag som trott att allt borde gropar ner nu fram till vecka 12 typ Jag har inte laddat hem nån app än men aj göra det nu direkt, fattar inte att jag inte tänkt på det Men det är svårt för mig å Veta om jag följer samma cäxtkutva alls som med ett barn, ska fråga det idag hos barnmorskn Ocean: hur mår du?

• SinnerSaint

Ynklan: grattis!!!! Ni får gärna skumma bakåt å hitta listan så ni kan skriva in er på den alla nykomlingar Busan: OMG! Jag tyckte vi höll på att svimma Hur känns det då? Hoppas du på tre eller?Jag blev ju så chokar då jag gjort typ 10 VUL innan och det hela tiden varit en, så jg var mest ledsen, men nu har det lagts sig och jag har accepterat det Men helt sjukt att vi kort Ivf samtidigt och vara satt in ett ägg vi måste ju verkligen följas å jämföra tecken Hur mår du? Jag mår ju inte dåligt alls, men har fått ont i ichiasnerven så har svårt att röra mig rätt vad det är. Men inte mycket till illamående vilket jag är glad för:) Vilken vecka är du i?

• SinnerSaint

Jag va och tog blodprov idag hos min Gyn och bad om att få göra vilket jag fick har världens bästa Gyn!! Äggstockarna var lika stora som jag misstänkte, men som Vanligt fick vi nytt "chock" besked. Den ena, den mindre, tvilling fanns det inga hjärtelag hos och var bara 11mm, medan den andra som vi sett hela tiden var 19mm och hjärtat slog finfint. Men fick ny tid om en vecka för att se om det växt till sig eller om kroppen valt att ta upp fostret så det är "borta". Nu hade vi vant oss vid tanken att det skulle vara två å då är det dax att tänka om igen förmodligen.... Känns värdelöst att allt går upp och ner. Båda ligger i samma fostersäck så det är ju en riskgraviditet å vi visste att detta kunde hända, men man förväntar sig inte det. Men vi får se nästa vecka hur allt står till då Hoppas att allt kommer fortsätta gå bra för dig busan! Jag har hela tiden mått bra och sagt att det inte borde vara två för jg mår ju inte illa å så. Å mitt hcg har ju varit normalt, så det var kanske inte menat att bli två för mig, vem Vet. Tiden får utvisa, vi är glada för vilket som också

• SinnerSaint

Myggan: hoppas di hittar någon lösning Så skönt att höra att din är 2cm min va 1,9cm så då stämmer ju allt som det ska då ju

• SinnerSaint

Ryggen: Ne de gör inte hcg test om de inte misstänker något fel tyvärr. Så du får nog vänta till VUL men är du orolig testa med gravtest för man får ju starka streck så länge allt är bra Kram

• SinnerSaint

Å va roligt ocean! Som du kan läst så har ju en av mina slutat slå, men jag ska dit på torsdag och titta igen Hur mår du ? Kram

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan