• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Strax är det dags för ytterligare VuL för mig, men dag är det det tillväxt VUL som rmc vill ha svaren ifrån Så vi ska mäta liten och förhoppningsvis få se hjärtat å så Ska även få provsvar på blodprovet från i morse å få veta hur högt hcg:t är Skriver sen å uppdaterar hur det gått någon mer som har vul i veckan?

• SinnerSaint

vet inte riktigt vad jag ska skriva eller säga om besöket hos gyn idag.
    Vi kollade att allt var som det skulle och så och visste var det det.
    Min doktor som kollat mig varannan dag i nästan 3 veckor nu hade liksom vanannan inne att veta vad hon skulle titta efter så det gjorde hon och hittade pyret. HJärtat slog fint och när hon var färdig råkade hon se något mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ett foster till!!!!! Och hjärtat slog på det med.
    Eftersom vi bara satt in ett ägg så är det alltså enäggstvillingar och vi ska ha två bebisar
    Vet inte riktigt vad jag känner för allt detta, väldigt svårsmält när man varit inställd på npgot helt annat i flera veckor liksom. Ni kan läsa mer i min blogg...

Helt sjukt iaf!!!! Tänk att så som vi längtat så blev det plötsligt säker dubbelglödje, men också dubbla problem och utgifter Herregud säger jag bara! Inget verkar omöjligt i denna värld?!

För övrigt ligger levervärdet kvar högt och min vita bllodkroppar stiger tyvärr, men de vet inte varför, då jag inte har någon infektion (som jag vet iaf).

Nu har jag skrivit av mig iaf, hehe. Oväntade nyheter kan man säga!

• SinnerSaint

chantii: Jag satte bara in ett ägg, så det blir enäggs Håller tummarna för dig =)
    Inget tjuvtestande????

Busan; Ne den tanken har vi absolut inte haft heller =) Och inte med tanke att jag sett den ena varannan dag i flera veckor liksom hehe

• SinnerSaint

Ja, vi har hunnit diskutera massor sånt redan. hehe. De blir ju genetiska kopior men kan se olika ut ändå. Men annars lär man sig kanske det efter tag. Jag vet faktiskt inte man får väl ha bb-bandet kvar länge tills man vet vem som är vem haha!

• SinnerSaint

Chantii; ja förlt såklart! Haha! Jag mår ju inte speciellt dåligt och har ju uppenbarligen två haha har inte spytt eller nått. En del illamående men inte sp farligt att man bli liggande typ Tack alla för grattisen har fortfarande inte smält allt, och det finns en liten klump i magen hehe-)

• SinnerSaint

Myggan: jag mår nog precis som dig men postafenen hjälper mig nästan helt med illamåendet. Och sen äter jag bara det jag är sugen på, struntar just nu i vad som är bra att äta eller ej, knäcke fungerar bra med lite extra salt på, nektariner ( som typ inte går att få tag på så det fick bli typ omogna plommon , potatismos, bakad potatis med någon röra i fungerar också. Alltså inte mycket protein, men jag håller mig mätt iaf och avokadoröra på rostbröd Något som är helkonstigt är att jag klrar typ inte ens att se godis ( svarta nappar går fint) utan att vilja spy! Och o vanliga fall äter jag nog något 100g godis, är typ socker beroende, äter absolut inget sött alls nu. Hur konstigt son helst Akig: känner mig exakt likadan. Jag sover typ en timme varje eftermiddag, ibland även på förmiddagen och är ändå lika trött

• SinnerSaint

Då är derby drygt det fungerade inte för mig förra veckan men igår och idag har det fungerat ganska bra Hoppas tröttheten försvinner efter denna vecka typ

• SinnerSaint

Haha så tokigt ja det är ju ganska sjukt ska ringa rmc idag och bara fråga hur vanligt det är att få enäggs efter ivf

• SinnerSaint

På rmc sa de att det var mycket ovanligt men att det hände någongång typ de var trevliga och undrade hur jag mådde å så

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan