• phillie12

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Busan10! Herregud vad sjukt!!! Men GRATTIS!!! Känner igen ditt nick från en annan tråd, har du gjort IVF i Malmö?

Hoppas att det löser sig htsny2001 och att det inte är någon fara.

Nu ska jag gå och lägga mig, är så jääääkla trött! 

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • phillie12

Grattis Ynklan! Underbart att höra!!!

Usch, jag mår så dåligt nu. Jag mår inte illa men jag sover typ tolv timmar och när jag vaknar känns det som om jag har feber och ont i hela kroppen och det är jätteobehagligt. Det går typ över när jag käkat ett par mackor och druckit lite juice men innan dess är det skitobehagligt. Är det verkligen normalt?  

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • phillie12

Usch, det var inte roligt att höra! Men ändå "skönt" att höra att det är normalt. Hoppas du mår bättre nu?

• phillie12

Hej alla finingar! 
    Jag mår så dåligt hela tiden så jag orkar typ inte skriva.
    Men hur får ni alla VUL egentligten? är det bara att be om eller?  

• phillie12

Ahaaaaa! Jo, men dig visste jag SinnerSaint, du har ju haft lite komplikationer. 
    Men, vad skönt chantii att få göra så många! Jo, jag har VUL i vecka nio som är om en vecka. Ska bli sååååå skönt att få veta att allt är bra vilket jag HOPPAS HOPPAS! Åhh, jag är så nervös!  

• phillie12

Hej och välkomna alla nya! Och framförallt GRATTIS!
    Har inte ens tänkt på att man kan göra så vid nysningar! Vilka bra tips, fast det gör ofs inte ont längre, jag nyser så ofta! ;)

Jag måste bara fråga: Är det någon som använder crinone? Hur fasiken ska de kunna göra VUL när det är helt förstoppat av crinone där nere? Funderar på att sluta bara så det kan försvinna lagom till VUL, men vågar inte...

• phillie12

Tack så hemskt mycket för era svar htsny2001, Ninanypon och chantii! :) Då fortsätter jag med gott "samvete" då! 

Jag har inte haft någon molvärk alls och har varit lite orolig över det, men så idag har jag haft JÄTTEmycket molvärk och blev såklart hyperorolig över det istället! Så, jag tror att allt är normalt ;) Och att man är orolig över allt ändå.

Välkommen hit anljoos! :) Hur många hoppas du på? ;)  

• phillie12

Ja, klart att det är viktigast att det är en åtminstone! :) Tänk att du inte trodde alls på dina två små, och så blev det såhär bra! Fantastiskt! :) Det var ju likadant för oss, vårt embryo var ju "bara" bra och så var det ändå bättre än bäst! :)

• phillie12

Jag är i vecka 8 (7+6) idag! 

Började känna illamående ungefär för en-två veckor sedan, men nu har det nästan gått över igen....  

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan