• SinnerSaint

Chantii: jag vet faktiskt inte hr man räknar då hehe Phillie: om du gjort vanligt ET räknar du ÄP som 2+0 Välkomna in alla nya plussare! Härligt med fler här inne När ska ni skriva in er på mvc? Har era läkare sagt att ni ska vänta till efter första VUL:t? Min läkare sa på rmc att jag skulle vänta, men det känns lite tight att ringa i v 8 om man vill ha några tester å så som måste tas ganska omgående?

• SinnerSaint

Akig: Jag sa ju det!!!! Grattis!! Å blir så glad. AG: jag hoppas det bara är blödning för jag har också ont i magen emellanåt. Jag håller tummarna stenhårt för din skull.... kram Phille: vi har handikapp i släkten sp jag vill göra så mycket jag kan för att få veta att bebis är frisk typ nupp test tror jag att man gör redan vecka 11. Lycka till på blodprovet

• SinnerSaint

Beklagar så till er båda. Hoppas att ni orkar ta nya tag och kan njuta av att dricka och ha det underbart under sommaren istället. Blir ju er sista sommar utan barn

• SinnerSaint

Härligt å välkomna cathy och hunnybunny Själv spydde jag första gången idag, men inte pga av illamående utan för att min lräkteflex på tungan blivit så känslig att jag knappt kunnat ha Saliv på tungan sjukt vad kroppen lever sitt eget liv Hur mår ni andra?

• SinnerSaint

Jag är också trött. Det är en trötthet jag aldrig någonsin känt förr.... Helt sjukt. Men jag köpte sea-band igår och det har hjälpt lite mot det lindriga illamående jag har, så det kan jag rekommendera Idag är jag i v 6+3

• SinnerSaint

Typ akupressur band man har runt handlederna med en liten knapp på insidan som trycker på en punkt på handleden som motverkar sjösjuka, Åksjuka och graviditetsillamående Jag är också trött ju, jag undrat om man ka göra något åt det? Gick upp vid alv 7 som vanligt (är morgonpigg) och vid 8 somnade jag igen efter att bara tittat på tv å ätit lite. Sov en hel timme. Igår sov jag två timmar mitt på dagen, hur är det möjligt? Har typ aldrig i hela mitt liv somnat en enda gång mitt på dagen! Å upp på det sover jag ca 10 timmar på natten nu... Och hänger ändå inte ihop pga tröttheten hehe!

• SinnerSaint

Grattis här med phille Själv har jag sovit två gånger idag och är ändå helt slut som människa. Det står på Google att det brukar gå över runt vecka 8-10 så jag hoppas det ger med sig bästa vecka för mig då Cathy: man kan få bruna flytningar eller med blod efter främst när de känner med fingratna men även efter VUL så hoppas att det är det. Men jag skulle ringa gynakuten om jag vore du och få komma in och kolla och göra blod prov på beta hcg. Och kanske ett blodprov till dagen efter för att se att det ökar

• SinnerSaint

Phille: jag är överstimulerad och pga det så har mina leverrdeb stigit och vägrar gå ner. Så de håller stenkoll på mig Nästan all vätska är borta nu, men mina äggstockar har inte minskat alls tyvärr den ena är 10x8cm och den andra är typ 9x7 cm. De ska ligga runt 4x3 cm. Jag lider ju inte jättemycket av det nu när vätskan typ är borta och jag kan röra på mig, men det känns ju varje gång jag reser mig upp å så. Negativt är också att blodet blir för tjockt när man blir överstimulerad och man kan riskera blodpropp, så jag får ta blodförtunnande sprutor i magen varje kväll. De är vidriga kan jag säga, svider och gör ont, och ger enorma blåmärken. Men som sagt positivt är att få följa graviditeten så noga Antgaligen kommer jag få gå på mycket tätare kontroller hela tiden tror jag Jaha, det blev lite långt. Men för övrigt mår jag illa nu nästan hela dagarna, det går över framåt sena kvällen och håller sig borta på natten. Men maår redan lite illa och jag har i te ens stigit upp än Hur högt upp i magen känner ni något? Jag kön ner nämligen som träningsvärk ända upp i magen. Tyvärr känner jag ju inte så mycket vid livmodern eftersom äggstockarna värker där hehe men konstigt var också på sista VUL:t så tyckte hon att ena äggstocken lagt sig lite framför livmodern, jag hoppas den inte ställer till med problem???!

• SinnerSaint

Rättelse: skulle stå levervärden i början av texten. Cathy: ja sprutorna är dryga men annars lider jag inte av det så Mycket För övrigt har Jag inte mått illa idag! Hoppas att det bestämt sig för att sluta nu å inte komm tillbaka alls Fast det vore nog för bra för att vara sant Hoppas allt är bra med er andra Hur mår ocean och kommer inte ihåg vem som mer är beräknad till den 20 dec ??? Vi går ju in i vecka 8 på tisdag

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan