• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Eileen: vi kommer köpa i stort sett allt där, då vi såg att typ allt fanns. Tittade dock inte efter skötbord å säng men typ babybjörn å allt sånt finns iaf. paradiset för gravida Hittade snuttefilt med nalle PUH som vi köpte så söt, men som sagt i aug blir nog det mesta på vår lista inhandlat

• SinnerSaint

När vi var där i lördags var det inget folk alls typ så det beror nog på vilken dag å tid man kommer

• SinnerSaint

Jag har fått sånt himla kli och ilande i brösten! Igår höll jag på att bli tokig. Mina bröst har på en vecka gått från att se vanliga ut men stora till att eka undersida är fylld med bristningar. Riktigt tråkigt, men det hör väl till. Men jag undrar liksom hur mycket till ska dom Spricka när jag bara är i vecka 18 nu?? Ocean, myggan: har ni känt några rörelser än? Jag är lite nojjig för att jag inte gjort det

• SinnerSaint

Akig: jag har inte gjort det å nojjar som faan över det! 17+4 idag.... Har inte varit orolig eller nånting under hela gravidtiten men nu kommer allt..... Rul på fredag blir nervöst, är så rädd att inte få se hjärtat slå.... Man tycker ju att man borde känna något nu..... Men allt är ju normalt hehe

• SinnerSaint

Myggan:är så avis att du känner så mycket men blir väl kanske trångt snabbt Jag vill också känna Sjuan: härligt att få Se den lille snart igen

• SinnerSaint

Vecka 18+0 idag å sambon tyckte sig höra jättesnabba hjärtljud igår när han lyssnade med örat mot magen. I så fall vet vi att liten är oki Känner efter buff eller vad som varje dag å känner inget Ligamenten tyder dock på att livmodern växer för det drar i dem när man ställer sig upp å så 3 dagar till rul å jag längtar tusan ihjäl mig....längtade inte såhär mycket till någonting när vi gjorde ivf:en ens hehe

• SinnerSaint

Å så mÅnga rul-bilder vi får här inne i slutet av veckan då Jag tror också att jag ska börja simma, se om det hjälper mot foglossningen?!

• SinnerSaint

Mitt rul har skjutits fram då bm är sjuk! Värdelöst på ett länssjukhus! Men blev måndag istället för fredag, men ska kollA en cysta ändå på fredag så får se liten då med har känt biffar idag med, men inte nu under dagen, bara i morse Härligt med en frisk liten flicka! Grattis!

• SinnerSaint

Åååå jag vill också få veta imon vad vi väntar!!! Ska kolla upp min cysta imon och hoppas iaf få veta att bebis mår bra samtidigt måndag känns såååå långt bort! Grattis till er alla för så lyckade RUL

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan