• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Myggan : jag har precis samma huvudvärk. Barnmorskan sa att mina värden var bra, men att om Det inte gick över kunde jag få till vårdecentralen för att det kunde ha med något annat än graviditeten att göra, men där gör dem ju sällan nått å jag tror inte en sekund på att det beror på nått annat Har din mage börjat synas lite nu? Mig ser man nog på nu om Man är utomstående, men magen är ju inte spänd eller så än

• SinnerSaint

Ja jag håller med, blev så mysigt med vanligt UL mot alla VUL man gjort Gör man KUB eller NUPP så göra även det med vanligt UL. I min mage spänner å drar det hela tiden. Å jag får hugg flera gp ger om dagen eller stick eller hur man ska säga. Jag har också gått upp från 36 till 38. På kvällarna är magen så himla stor nu, den svämmar upp som en ballong Idag ska jag dricka massa vatten för p se om huvudvärken beror på det annars får jag testa blutsaft även att mina värden också var bra

• SinnerSaint

Jag har ringt dit tidigare å de säger allt utifrån olika listor bara. Huvudvärk...då slår hon upp den fliken ser vilka frågor hon ska ställa, utesluter och bläddrar vidare och säger. Det är nog ingen fara! Alltid samma visa! Nu har jag sovit 1 1/2'timme å är ännu tröttare!

• SinnerSaint

Jag tror helt enkelt att det kan vara våra hormoner. Vi flera som är på ungefär samma ställe i graviditeten å har huvudvärk. Tror inte att vi ska oroa oss utan hoppas att det får över snart bara

• SinnerSaint

Htsny: hoppas allt kommer se bra ut på provet sen och försök att inte oroa dig för det kommer inte hjälpa, bara få dig att må sämre. Försök iaf att inte tänka på det Själv vill jag känna lite puffar där inne NU!!!

• SinnerSaint

Det ör nog olika från län till län. Jag är 25 å fick göra vilket jag ville men kan alltid göra det privat annars om man vill

• SinnerSaint

Jahl: bor du i kalmar län? För så har som här med, de har inte alla maskiner eller tillstånd eller nått än

• SinnerSaint

Vecka 16+3 idag! Myggan: min huvudvärk är något bättre faktiskt men kommer å går. Anlijoos: så roligt att förra är från kalmar län Jag har värk från helvetet emellanåt i bäckenet, höfterna, ja hela systemet där nere typ av ben. Å sen hamnar ischias nerven i kläm antagligen för den värker i hur många lägen som helst som jag har benet i. Värdelöst. Men ska se om det blir bättre om jag använder mitt bälte ordentligt vilket jag inte gjort nu:-s Nu sen jag gick in i vecka 17 har jag haft sura uppstötningar när jag ska sova vilket är lite surt men knappast nätt jag lider av nu är det två veckor till vårt RUL, å Gud som jag längtar!! Imorgon blir det Ullared en sväng å köpa lite bebisaker

• SinnerSaint

Ocean: så härligt att få se dem Ja det fanns massor men vi ska dit snart igen så vi köpte inte så mycket Ska köpa allt där sen för allt fanns ju typ Själv märker jag vad magen syns nu:--) så mysigt när alla kommenterar att det är en liten kula Igår såg jag också något som jag tror är bristningar på brösten, måste kolla ordentligt sen idag, inget man längtar efter precis.

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan