Ming!
Ja! Det sade jag till min sambo när vi såg första avsnittet! Att Nicole ser ut som om Geena Davis och Christina Ricci hade fått en dotter på nåt omöjligt vis!
Är ärligt talat inte så förtjust i den här säsongen som de tidigare. Har inte hittat nån klar favorit än!
Som ni säger, det är inga som är vrålsnygga och heller inga "fulsnygga" heller. Den enda som är lite udda är Kim.
Vad snygg Kim blev förresten igår när de gjordes om till pinuppor!
Trodde inte det var samma person?!?
Vad synd att de inte sade vilken av tjejerna som vann och får sin bild i Fordreklamen! Och inte vågar man leta på nätet heller, får då kommer det säkert upp info om vinnaren o dyl.
Nik ser hemsk ut i verkligheten med det mörka under ögonen, tur att de lyckas sminka bort det. Ingen stor favorit, lite "tam"...
Kim, lite udda och småkul! Överraskar på kort ibland! Lite tjatigt när hon ska dra upp sin klädstil som ska spegla hennes livsstil så ofta. Börjar få lite större självförtroende. Trevligt att hon nu har börjat variera sig mer! Dock ser hon fortfarande ut som en plufsig 8-årig pojke ibland.
Bre, förutom "hästgången" och snacket "jag-vill-vara-legend-och-gjort-mig-ett-namn-innan-25"-snacket så är hon rätt ok! Vackra ögon på korten. Men det saknas lite liv och inlevelse! Föröker inte tillräckligt!!
Gillar inte den tatueringen hon har, konstigt ställe! Iaf när man ska försöka sig på modellyrket.
Jayla. Söt tjej som passade bra i frisyren när de ändrade om den igen.
Känns dock mer som en reklammodell än catwalkmodell.
Och hennes personlighet på sistone... Jösses!!
Vilka utbrott och konstigheter!! Scary!
Lisa! Kan inte med hennes stirriga och uppspärrade ögon! *suck*
Finner inte något extraordinärt med hennes utseende.
Men hon är duktigt flicka som har gjort sin hemläxa!
Har pluggat in mycket om olika poser, modeller, designer och sånt. Kan inte med henne riktigt...
Nicole, utseende som kan gå hem! Bara hon lär sig att kunna skifta "look" lite mer... Träna på lite olika miner och poser och olika "roller".
Håller med juryn igår, hon är som en lynnig tonåring! Skulle behöva mogna en hel del.
Synd att Kylie åkte igår, jag hade gärna sett att de hade gett henne en chans till! Vackert ansikte. Det svartvita fotot var ju så läckert!!
Bara sex dagar kvar tills nästa avsnitt!!!
Och bara sex avsnitt kvar!!