Inlägg från: silvia |Visa alla inlägg
  • silvia

Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?

Upprepar mig från tidigare i tråden (då det kom ett inlägg som kanske kanske kunde vara en liten ledtråd, inget man vill läsa iaf).

-----------------------------------------------------------------------------------

SNÄLLA!!!! Skriv inte den minsta lilla ledtråd om vinnaren!!
    Vill ni prata om sånt så starta en egen spoilertråd i så fall!

Vi här vill inte höra ett knyst om det, och även pyttesmå och till synes oskyldiga ledtrådar avslöjar mer än man tror.

Så tänk på det i fortsättningen...

------------------------------------------------------------------------------------

• silvia

Jag menar alltså att det inlägget kom tidigare och ligger nu några sidor längre bak i tråden, jag mende inte er Lamilla och greta05!

• silvia

Ja, onsdag äntligen!!

Och ikväll slutar jag redan kl 20 så jag hinner hem och se avsnittet "live"!

• silvia

Ännu inga ansiktsbilder på 3:ans hemsida tyvärr... Och inte vågar man googla på dem för då dyker info om vinnaren upp!

I kvällens avsnitt hälsar Janice på!!!

• silvia

Tycker mig ha läst att Janice inte fick sparken men att hon inte fick fortsätta i juryn (samma sak???) pga av att Tyra och hon hela tiden kom ihop sig/inte tålde varandra.

• silvia

...och ju vitare man gör tänderna, desto gulare ser ögonvitorna ut i jämförelse!

• silvia

Diane hette hon. I början kallades hon Dee.

• silvia

Jag vågar inte titta på Tyras talkshow!!
    Är rädd för att hon helt plötsligt kallar in sin nästa gäst med presentationen, den senaste vinnaren i Top Model 5! Iiiihhh! Vill ju inte veta nåt sånt!

Vet att det var en tjej som råkade se vinnaren i förväg då hon satt och tittade på David Letterman och vinnaren var gäst där!

Men snart är det onsdag igen!!! Och det verkar bli en riktigt "catfight" mellan några av tjejerna!! *s*

• silvia

Ming!
    Ja! Det sade jag till min sambo när vi såg första avsnittet! Att Nicole ser ut som om Geena Davis och Christina Ricci hade fått en dotter på nåt omöjligt vis!

Är ärligt talat inte så förtjust i den här säsongen som de tidigare. Har inte hittat nån klar favorit än!
    Som ni säger, det är inga som är vrålsnygga och heller inga "fulsnygga" heller. Den enda som är lite udda är Kim.

Vad snygg Kim blev förresten igår när de gjordes om till pinuppor! Trodde inte det var samma person?!?
    Vad synd att de inte sade vilken av tjejerna som vann och får sin bild i Fordreklamen! Och inte vågar man leta på nätet heller, får då kommer det säkert upp info om vinnaren o dyl.

Nik ser hemsk ut i verkligheten med det mörka under ögonen, tur att de lyckas sminka bort det. Ingen stor favorit, lite "tam"...

Kim, lite udda och småkul! Överraskar på kort ibland! Lite tjatigt när hon ska dra upp sin klädstil som ska spegla hennes livsstil så ofta. Börjar få lite större självförtroende. Trevligt att hon nu har börjat variera sig mer! Dock ser hon fortfarande ut som en plufsig 8-årig pojke ibland.

Bre, förutom "hästgången" och snacket "jag-vill-vara-legend-och-gjort-mig-ett-namn-innan-25"-snacket så är hon rätt ok! Vackra ögon på korten. Men det saknas lite liv och inlevelse! Föröker inte tillräckligt!!
    Gillar inte den tatueringen hon har, konstigt ställe! Iaf när man ska försöka sig på modellyrket.

Jayla. Söt tjej som passade bra i frisyren när de ändrade om den igen.
    Känns dock mer som en reklammodell än catwalkmodell.
    Och hennes personlighet på sistone... Jösses!! Vilka utbrott och konstigheter!! Scary!

Lisa! Kan inte med hennes stirriga och uppspärrade ögon! *suck*
    Finner inte något extraordinärt med hennes utseende.
    Men hon är duktigt flicka som har gjort sin hemläxa! Har pluggat in mycket om olika poser, modeller, designer och sånt. Kan inte med henne riktigt...

Nicole, utseende som kan gå hem! Bara hon lär sig att kunna skifta "look" lite mer... Träna på lite olika miner och poser och olika "roller".
    Håller med juryn igår, hon är som en lynnig tonåring! Skulle behöva mogna en hel del.

Synd att Kylie åkte igår, jag hade gärna sett att de hade gett henne en chans till! Vackert ansikte. Det svartvita fotot var ju så läckert!!

Bara sex dagar kvar tills nästa avsnitt!!! Och bara sex avsnitt kvar!!

• silvia

*s* Kim såg jättefeminin ut jämfört med sitt normala själv iaf!

• silvia

Cornette,
    Aha! Jag trodde att det liksom var en deltävling! Den som tog det bästa kortet enligt Ford skulle få vinna och få sin reklambild.

Håller till fullo med dig om ler-kommentarerna!!

• silvia

Nytt avsnitt imorgon!
    Del 8 av 13 om jag inte tar fel?

Men på TV3´s hemsida så står det avsnitt 12/13 visas imorgon!?!?! Vilken miss ifall de verkligen skulle råka sända det avsnittet!! *s*

• silvia

Elva och en halv timme kvar...

*skratt* Har ju längtat extra mycket efter detta avsnitt då man blev så besviken på det förra med nästan bara (tidiga) återblickar!!

• silvia

Min sambo kollar varje avsnitt. Förutom det förra, och det förstår jag!

• silvia

Åh... Trist att du råkade se det!

Men Tack för varningen Bonanza!!
    Då ska jag inte gå in på pressbyrån eller andra affärer, undvika ställen med såna tidningar!!

• silvia

Vi blev också förvånade över att Lisa åkte ut igår och inte Jayla!
    Men det var skönt att veta att vi inte behöver se nåt mer av Lisa... Vi hade lite svårt för henne...

Jayla gjorde verkligen en dålig bild. Om det inte sker ett mirakel så lär hon väl stå där som en av de två sista nästa gång också!
    Nicole tror jag på om hon bara kan skärpa till sig ordenligt!! Både fotomässigt och inte minst peronligtheten!
    Kim måste lära sig mer om hur man beter sig, hon verkar inte ha riktig koll på det... Men hon börjar se mer och mer ut som en modell på sina bilder.
    Nik, ska bli intressant om hon lyckas variera sina poser mer. Men när hon står osminkad så ser man inte en modell, bara en trist person med jättepåsar under ögonen.
    Bree, bra ibland men får hon till det som fattas? Tycker hon går upp och ner hela tiden.

Nån mer än jag som tycker att de har tränat väldigt lite på att gå?
    Det var nästan bara i början de hade några sådana övningar.

*suck* Jag längtar redan till nästa säsong av Amercias Next Top Model... Hoppas att den är bättre än den här!!

• silvia

Den svenska brukar börja direkt efter... Eller så var det förra gången iaf.

Men själv så tittar jag inte på den svensk/skandinaviska version. Väntar hellre på nästa säsong av Americas next top model.

• silvia

Mm, det är väl bara tre (eller fyra?) avsnitt kvar...

• silvia

Jag har inte heller sett den!

Åh vad dumt av TV3!!

Men tack för varningen. Då ska jag undvika 3:ans reklampauser fram tills onsdagens avsnitt.

Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?