• silvia

Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?

Ja, ikväll kl 21.00 är det dags igen! Kommer ni följa även denna säsong?

Har längtat efter den nya amerikanska säsongen, gillar inte den svensk/skandinaviska versionen.

Själv är jag inte hemma förrän halv tio ikväll så jag får spela in och se avsnittet imorgon istället. Jobbar alltid onsdagkvällar till 21, typiskt, så jag får undvika att gi in på fl tills jag har sett avsnittet. Vill inte riskera att läsa nåt som inte jag har sett ännu...

Onsdagar 21.00
    Repris Lördag 16.05
    tv3.se/index.php&task=blogcategory&id=18&Itemid=112

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-07 10:02:51:
    INGA SPOILERS HÄR TACK!!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-27 17:00:35:
    Påminner igen...

SNÄLLA!!!! Skriv inte den minsta lilla ledtråd om vinnaren!!
    Vill ni prata om sånt så starta en egen spoilertråd i så fall!

Vi här vill inte höra ett knyst om det, och även pyttesmå och till synes oskyldiga ledtrådar avslöjar mer än man tror.

Så tänk på det i fortsättningen...

• Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?
  • inka

jag ska kolla på det tycker det är intressant.. tråkigt att jobba just onsdagarna..

• Pingla med en åsikt

har sett ett enda avsnitt en enda säsong - tyckte det var helt värdelöst!

• silvia

inka, fast fördelen med att se det inspelade dagen efter är att man kan snabbspola förbi reklamen! Finns alltid nåt positivt! *s*

• inka

ja det är det bästa när man spelat in att man slipper den hemskt tråkiga reklamen ju..

• MildaMathilda

Kommer garanterat följa "Top Model". Love it! Tror ni förstår att jag alltså ska se det ikväll hihi

• Dinturiel

Åh Nån som kom ihåg att jag avgudar denna serie. Min man får snællt spela WoW ikvæll

• gbg77

Jag ska kolla Lyckades med nöd och näppe att inte gå in på en spoilerstråd häromdagen som handlade om denna säsong..puh..

• Adelisa

Tack för påminnelsen!!!!

Men nu har vi inte trean hux flux. 43 kanaler men inte TV 3 som jag haft hela mitt liv hehe.

Får be mamma spela in.

• silvia

Det kommer kännas konstigt utan Janice i juryn...

Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?