Inlägg från: silvia |Visa alla inlägg
  • silvia

Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?

Ja, ikväll kl 21.00 är det dags igen! Kommer ni följa även denna säsong?

Har längtat efter den nya amerikanska säsongen, gillar inte den svensk/skandinaviska versionen.

Själv är jag inte hemma förrän halv tio ikväll så jag får spela in och se avsnittet imorgon istället. Jobbar alltid onsdagkvällar till 21, typiskt, så jag får undvika att gi in på fl tills jag har sett avsnittet. Vill inte riskera att läsa nåt som inte jag har sett ännu...

Onsdagar 21.00
    Repris Lördag 16.05
    tv3.se/index.php&task=blogcategory&id=18&Itemid=112

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-07 10:02:51:
    INGA SPOILERS HÄR TACK!!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-27 17:00:35:
    Påminner igen...

SNÄLLA!!!! Skriv inte den minsta lilla ledtråd om vinnaren!!
    Vill ni prata om sånt så starta en egen spoilertråd i så fall!

Vi här vill inte höra ett knyst om det, och även pyttesmå och till synes oskyldiga ledtrådar avslöjar mer än man tror.

Så tänk på det i fortsättningen...

• Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?
  • silvia

inka, fast fördelen med att se det inspelade dagen efter är att man kan snabbspola förbi reklamen! Finns alltid nåt positivt! *s*

• silvia

Det kommer kännas konstigt utan Janice i juryn...

• silvia

Nej, dags att åka till jobbet! Ha det så bra!

• silvia

Ååå längtar redan till nästa avsnitt!! För visst borde det vara make overs då? Det är ju underbart!!! Alltid några som flippar ut! *s*

Jag o sambon (yes! han kollar också! ) fastnade för tjejen som visade upp "grisen" Jay, men hon gick väl inte vidare...

Sen gillade vi Jehovas vittne-tjejen.
    Gillade den rödhåriga lite men inte heller hon kom med.
    Dee (mulliga tjejen), hennes utstrålning var enorm och hon var underbar! Men som flera redan har sagt, hon kommer säkert åka ut efter några avsnitt. Orättvist att de ens tar ut de tjejerna till "casting" (eller vad det nu heter).
    Nicole, den irriterande cerattjejen gillar jag bara om hon håller tyst!
    Gillar en av de svart tjejerna men är osäker på om hon gick vidare. Kommer inte ihåg namnet heller, var så trött när jag såg avsnittet!
    Texas lilla skönhetsdrottning är jag osäker på...
    Lisa, var inte det hon som spärrade upp ögonen så mycket hela tiden?? Lite läskigt!
    Paris Hilton-wanna bee´n, vilken skillnad det blev när de tvättade av henne sminket!
    Sara(?) med de enorma läpparna. Henne kommer jag knappt ihåg hur hon såg ut, såg bara läpparna hela tiden! *s*
    Hon med ögonbrynen, ska bli intressant och se hur de gör om henne! Förutom att de tar fram pincetten förstås!

Oh, vad dålig på namn jag var! Hoppas att TV3 fixar bilderna på deltagarna på sin hemsida snart, så har de ju alltid gjort förut!! Kanske de väntar tills alla har blivit omgjorda?

Under vem som kommer blonderas i make over-avsnittet. Det brukar alltid bli någon tjej, med varierande resultat...
    Och någras långa hår brukar råka ut för saxen (texas i farozonen?)

Är det inte onsdag kväll snart??

• silvia

Jo, måste tillägga!
    Vad kommer de att göra med Kim??? Det ska bli mycket intressant!

• silvia

Gumlan, ja, det tror jag med! Jättekort blont hår!

• silvia

Gumlan,
    jo, de sade nåt sånt om den rödhåriga. Att hon borde gå _upp_ i vikt och bli en plus size model!

• silvia

Två dagar kvar till make over-avsnittet!!!

Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?