Inlägg från: silvia |Visa alla inlägg
  • silvia

Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?

...jag tror det iaf. Det brukar väl alltid vara andra avsnittet som de gör det?

• silvia

Kanske inte... Läste detta om avsnitt nr 2 på treans hemsida:
    "I detta avsnitt
    Domarna får fullt upp när de måste välja vilka modeller som de vill behålla i tävlingen. Av 20 tjejer får endast 13 vara kvar och de får klä ut sig till superhjältar under sin första plåtning. Del 2:12. "

• silvia

Undrar om de kommer ha nåt juluppehåll? Känns lite onödigt så här i början på säsongen... Vill ju se ett avsnitt i veckan, minst!

• silvia

Ashley kanske koncentrerade sig mer på att vara tävlingsinriktad när hon hjälpte Kim. Okej att hon inte hjälpte henne att sminka sig men hon kunde väl kanske förklara vad det var för nåt Kim skulle använda och till vad!
    Blev också lite förvånad när hon åkte, men i övrigt så hade jag knappt lagt märke till henne!

Hmm, blandar jag ihop namnen nu? Vilken av tjejerna är Ebony? Är det hon som var ute på balkongen med nån tjej och diskuterade Cassandra-roboten? Eller var det hon som gick som en häst?

Oh Sara! Har hon aldrig gått i högklackat?? Även om man inte har gjort det så förbereder man väl sig hemma och övar på det, när man har sökt till ett sånt program som Top Model!! Stackarn, tänker bara på hennes min på podiet...

Och vad gnällig Cassandra lät i förhandstitten på nästa avsnitt!! Jag ääälskar mitt hår... Buhu! Hon har väl sett Top Model förut?? Och vet att de har (nästan) fria händer att förändra tjejernas utseende, och att många/alla får nya frisyrer i början.
    Men jag gillade Tyra när hon "spelade" Cassandra -vote for me!

Coryn imponerade. Men jag längtar till make overn!!! Men visst hade hon ansat dem lite nu? Ögonbrynen alltså!
    Missade om Tyra sade nåt om dem.

Dee/Diana, hon blev jättevacker på fotot, ansiktet iaf. Gillar hennes utseende.

*gäsp* Nu kommer jag inte ihåg mer så här på morgonkvisten.

• silvia

JKMNA,
    ja! Nu kommer jag ihåg! Hon som då började babbla om att det var hennes initialer! *s*

Jag blev liksom juryn positivt överraskad av Cassandras foto. Dock inte av hennes peronlighet och noll koll på modevärlden...

Jippi!! I januari så kommer jag bara jobba till kl 20 på onsdagarna. Så då hinner jag hem och kolla på Top Model "live"!

P.S. Är det inte onsdag snart igen????

• silvia

Pindus, vilken av tjejerna är det??

• silvia

Yeah!!! Bara en dag kvar tills make over-avsnittet!!! Hi hi, här ska det njutas!

• silvia

-----------------------------------------------------------------------------------

SNÄLLA!!!! Skriv inte den minsta lilla ledtråd om vinnaren!!
    Vill ni prata om sånt så starta en egen spoilertråd i så fall!

Vi här vill inte höra ett knyst om det, och även pyttesmå och till synes oskyldiga ledtrådar avslöjar mer än man tror.

Så tänk på det i fortsättningen...

------------------------------------------------------------------------------------

• silvia

Jag babblar på lite så att inlägget hamnar på en sida längre bak...

(no hard feelings Draktårar!)

Svar på tråden Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?