• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym skrev 2011-04-06 09:27:34 följande:
    Anledningen till att jag inte söker hjälp är att jag har svårt att se hur jag skulle kunna må bättre. Går det verkligen att fixa kronisk total glädjelöshet?
    Det låter som om du lider av dystymi? Det finns hjälp att få. Någon dag ska jag ta mitt eget råd också och söka hjälp.
  • Anonym
    Anonym (örk) skrev 2011-04-06 10:05:25 följande:
    Fy fan vad vidrigt alla ni som äter era egna kråkor. Det är så jag blir äcklad och illamående. Varför äter vuxna människor sitt eget snor? Jag kan förstå om små barn är korkade nog att göra det, men vuxna? Mest skrämmande är att det är sååå många som verkar göra det - usch. Hade jag sett min man äta sitt snor så hade jag blivit totalt oattraherad av honom.
    Jag hade också äcklats om jag såg min kille göra det, tycker det är skitäckligt när han petar sig i näsan men JAG stoppar minsann fingret i munnen, men det är när ingen ser Och ja, det är skitäckligt haha
  • Anonym
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-06 09:24:10 följande:
    Tack!
    Är skittrött på snuttesnacket.
    snutt snutt snutt, nu ska jag nog gå och hämta min underbara snuttefilt och gosa lite framför datorn medans jag njuter av att erkänna alla knäppa saker jag ahr för mig
  • Anonym
    Anonym (fegisar) skrev 2011-04-06 09:39:11 följande:
    Min mamma slängde min när jag va ca 10 år för att hon tyckte jag var för stor att ha snutte... sedan dess fick jag alltid smyga med den, kunde inte ens ha den i sängen på dagarna utan var tvungen att ta med den till skolan o gömma den i mitt skåp varje dag, för att hon inte skulle slänga den
    Men nu, när jag själv är vuxen snuttar jag med den hela tiden! :D Till o med min son har tagit en av tröjorna o snuttar med på natten när han sover - han sover mellan oss
    awwww, stackars dig. Undra om föräldrar gör så för att de är rädda att man ska leva kvar i barndomen för altid eller nåt, om man forstätter med snutte. Jag kan ju erkänna att jag är barnslig ibland, eller liksom vill känna mig liten typ, men det är ju inget som går ut över mitt liv och gör mig till en sämre vuxen. Alla borde få snutta hur mycket dom vill hihi då kan ni snutta ihop :P
  • Anonym
    Anonym (-) skrev 2011-04-06 01:26:13 följande:
    Det där stämmer dock inte alls. Just under tånaglarna finns det en massa bakterier. Såg ett program där läkare berättade just hur svårt det var med små operationer av tex inåtväxta tånaglar osv, just då dom ej kan få bort bakterierna hur mycket dom än försöker att sterilisera området. Så jag hade aldrig bitit på mina, ush!
    Fast jag litar nog ändå mer på min utbildning där jag fick lära mig detta än på dig som sett nått program på tv Flört

Går man i strumpor blir det inte mycket bakterier. Men det gjorde kanske inte folket i programmet du såg.

Och nu var det i jämförelse med att bita på fingernaglarna, det skäms ju inte folk över utan gör offentligt. Varför ska man då skämmas om man biter på tånaglarna?

Jag gör det dock inte, luktar ju tåbira Tungan ute
  • Anonym
    VDM skrev 2011-04-06 10:44:47 följande:

håller med om att det finns problem här..

och jag har ingen lösning på dem

och min stora skräck att att frugan skall få veta det..

Varför fortsatte du isåfall att ligga med svärmor?
    Hoppas att sanningen kommer ut. Din fru förtjänar en bättre man.
  • Anonym
    frun01 skrev 2011-04-06 10:39:44 följande:
    På Illustrerad vetenskapshemsida och alla andra IQtest jag har sett så står det att dom som får över 130 är jätte få och den här klubben för smarta i sverige tar in dom som har 120 tror jag...
    130 är lägsta accepterade IQ för att bli medlem i mensa.
    Testet på illustrerad vetenskap är för övrigt ett stort skämt. Minnestest, ordkunskap och mellanstadiematte (som testet innehöll) säger inget om iq.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-06 00:40:05 följande:
    Inte för att ta isönder din bubbla men de som oftast har en väldigt gör IQ har ganska svåra mentala störningar =/
    Man må vara ett geni men vad som kommer på köpet är inte värt det.
    Och eftersom du gjorde så mot dina ex så låter det inte så positivt för dig.
    Ja du.. Inte förstör du min "bubbla". Det här är varför jag inte berättar hur högt IQ jag har. För avundsjukan kommer in. Jag har absolut ingen mental störning. Har ett liv som är för mig perfekt.

Fördelen för mig är att jag alltid berättar för pojkvänner att jag inte kommer att vara speciellt snäll om de är otrogna. Och de här 2 valde att vara det. Deras egna val säger jag. Sen att de inte vet vad jag gjort är en helt annan aspekt i det hela. Det är mitt val.

Jag har kanon självkänsla. Gillar att umgås med bara mig. Kan vara själv en lördagskväll utan att få panik över att vara ensam.  Har många goda vänner som älskar mig som den jag är.
    Men jag skulle gärna vilja se källan till ditt påstående om högt IQ = Mental störning. Vore intressant att få läsa.
  • Anonym
    Björnmossa skrev 2011-04-06 11:04:25 följande:
    Vem har mätt ditt IQ? Är du medlem i Mensa?
    Jag är med i Mensa. Och har ett IQ över 130.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-06 11:06:49 följande:
    Jag är med i Mensa. Och har ett IQ över 130.
    Ajdå. Hur ska de nu kunna ifrågasätta ditt IQ?
    Det blir nog till att fortsätta propsa på att du är störd istället.

Jag vet hur det är. Jag spelar också ofta dummare än jag är. Det tar mig längre. T.o.m. i egenskap av att vara forskare som är anställd på universitet. Män överlag och äldre kvinnor känner sig väldigt hotade av smarta, unga och söta tjejer.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!