• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-05 20:13:40 följande:
    Jaa! Jag har haft SAMMA! Jag kan tyvärr inte beskriva den eftersom jag då riskerar att bli avslöjad av folk som känner mig, men den är rätt medfaren vid det här laget.. Funderar på att lägga undan den - jag ska ju få barn nummer två snart - men det är ju sååå svårt!

Och då kan jag passa på att inte erkänna att jag nog skulle rädda den vid en brand och gärna skulle bli begravd med den...  Fast då får jag nog konservera den nu om det ska finnas nåt kvar på gamla dar. LOLOLOLOL
    haha OMG! Hur fan har den hållit i alla år utan att ramla ihop!? Äh varför ska du lägga undan den? Om det inte är för att du är rädd om den och vill ha den hela livet så ska man väl inte behöva sluta snutta för att man fått barn! Jag kommer ligga där när jag är 80 bast med min snutte Jag somnar SÅ mycket lättare med min snutte, känner mig liksom inte hel utan den. Ibland har jag den tom när jag ligger i soffan och myser med min sambo haha. KÄnns underbart att veta att fler snuttar ^_^ känns underbart att veta att man inte är ensam öht med konstiga saker man har för sig hahaha
  • Anonym
    Anonym (1234) skrev 2011-04-05 20:26:11 följande:
    Haha, har läst hela tråden och både skrattat och förfasat mig över alla bekännelser här inne, tack!

Måste bara få kommentera snuttefilten/örngottet i örat.
    Jag har ingen snutte men gjorde exakt likadant när jag var liten. Jag har tänkt på det nu när jag är vuxen "men vad var det som var så skönt med en bit av örngottet i örat?". Men det var något som jag tyckte var sååå mysigt! (fast jag ville ha ett sådant där vitt och lite hårt örngott, till mamma skrek jag efter att hon bytt till fel sängkläder att "nej, det ska vara ett KALLT örngott!!!"

Hm, det finns nog inte särskilt mycket som jag inte redan, på ett eller annat sätt, bekännt/anförtrott mig om till någon i min närhet. Jag har lite omvänt problem, att jag är lite för ärlig, vilket faktiskt satt mig i den sitsen att folk trott att jag ljugit eller hittat på.

Det jag skäms rätt mycket över är att jag stal en hel del från ett av mina gamla jobb, mest cigaretter och godis, då tyckte jag att jag tog betalt för "sveda och värk" eftersom jag hade en psykopat till chef och vidriga arbetskamrater, men nu så här i efterhand så skäms jag något otroligt, fy så barnsligt och förbannat omoget av mig. Det hade väl för farao bara varit att få tummen ur röven och söka nytt jobb om det nu inte passade *läxar upp mitt tonårs-jag*

Åh, något min sambo vet om men som jag inte skulle våga yppa i min bekantskapskrets är att jag såg till att min vän inte fick komma tillbaka som timvikarie (vi jobbade på samma ställe). Visst, hon var förbannat ego och tänkte bara på sig själv i första rummet, vilket gjorde att jag fick göra bådem mitt och halva hennes jobb. Men, tja, fan inte sjysst av mig... (jag pratade med chefen som valde att lyssna på mig och inte gav den här tjejen fler timmar).

Sen går jag även runt och irriterar mig över att det är så få som fattar hur underbar jag är . Jag har få men underbara människor i min närhet, men önskar att jag hade fler nära vänner (har ingen "bästis" eller så). Jag bor i en håla och tröstar mig med att folk i överlag är korkade och därför inte har vett att uppskatta mig (jag som är så smart och rolig och snygg och speciell) :-S

Fast jag har i alla fall vett att garva åt mig själv och det faktum att jag har ett relativt stort ego
    VAAA!? Nä nu ramlar jag av stolen, jag trodde fan att jag var den enda i hela världen som stoppade in snutten i örat hahaha, jag brukade göra det med håret när jag var liten också och gör det ibland nu med, fast kan inte nu för har så kort *snyft*

Gjorde samma sak som du också, snodde snus på ett gammal jobb men skäms inte ett dugg för det nu eftersom dom bröt mot kontraktet och inte gav mig de timmar jag hade rätt till, alltså såg jag till att de betalade mig på annat sätt istället en sak jag dock skäms över är att jag snodde cigg och tom pengar från ett jobb jag hade när jag var 17-18, ibland betalade jag inte för maten heller. Men där var det inget snack om att jag blev dåligt behandlad utan bara om att JAG hade taskig moral. skäms på mig.
  • Anonym

Att jag då och då går in och läser min pojkväns gamla mail som han och hans ex skrivit till varandra. Mår lika dåligt varje gång jag gör det, han skriver så fina saker som han aldrig gjort till mig.

Att jag i smyg raderar sms som samma ex skickar till honom.

• Anonym
    Anonym (fegisar) skrev 2011-04-05 20:29:08 följande:
    Jag har också snuttefilt (två t-shirtar som varit vita men nu är gul/grå/beigea efter att inte blivit tvättade på 3 hela äkta år!)!! Jag fyllde 21 för ett par veckor sedan o har en son på ett år, och jag kommer INTE sluta med mina "tröj-tröj" i första taget! Har alltid haft snutte så länge jag minns ^^
    haha så där blir mina snutte t-shirtar med, hade en i flera år, det var ett motiv med Jamie Walters om nån kommer ihåg honom, som jag började ha som snutte, tills slut var motivet helt borta, den vita färgen hade ersatts med nån smuts-gul-grå-äckel-färg och den var helt trasig och i remsor så att jag inte kunde använda den haha. Jag tänker ALDRIG sluta med snutte, kan längta efter den när jag är på väg hem haha
  • Anonym
    Anonym (S) skrev 2011-04-05 15:51:51 följande:
    Kom på lite mer jag aldrig kommer berätta.

Att jag blev antastad av en pedofilgubbe som 12-13 år och gillade det. Kände mig speciell och utvald när han ville smeka mig eller umgås med mig. (Träffade honom dock aldrig ensam... historien är lång).
    Låtsades i efterhand må lite dåligt över det för att få medlidande.  Efter en yttligare tid har jag försökt få tag på hans nummer eller hoppats på att träffa på honom. Allt i smyg. Inte lyckats dock, puh.

Jag har sedan liten varit småkär i min farbror och tycker han ser väldigt bra ut, precis i min smak.
    Är smått svartsjuk på hans sambo och att de bildat familj.

Jag som liten en gång höll på med min kusin i smyg, på våran tomt mitt på ljusa dagen.
    Vi visade varandras könsorgan och höll på lite. Jag var nog 6-7 år max. Vet inte om någon såg.

Jag som liten men lite äldre än ovan, skulle visa när jag stoppade in mitt finger i snippan så långt jag kunde medans min bror såg på. Jag minns inte om det hände något mer, hela händelsen är ganska förträngd.
    Du är lååångt ifrån ensam om de 3 sista sakerna kan jag säga :D
  • Anonym

- Läser precis som ts en fd kompis blogg njuter av att denne är fetare än mig, inte har jobb, inga vänner och inget körkort.
    -jag har ätit mat på jobbet utan att betala.
    - Jag porrsurfar och onanerar när min sambo inte är hemma (Ingen skulle tro det om mig)
    - Jag ger mitt barn godis och sätter på en dvdfilm så jag får surfa ifred Tungan ute

• Anonym
    MrsB2011 skrev 2011-04-05 20:40:56 följande:
    HAHAHAHAHHAA vad underbara ni är!
    Stoppar snutten i örat!
    Jag älskar människor med lustiga vanor ;)

Jag hade min snuttefilt jättelänge, till jag var 12 år typ, hade säkert haft den kvar om inte mamma slängt den!
    buhu! Inget kunde ersätta min snutte!
    Också ett gammalt örngott - gulnat och trasigt! Men ack så underbar!! Jag stoppade dock inte den i örat utan nöjde mig med att smeka den mot näsan och lukta på den samtidigt som jag sög på tummen!

Underbara barndoM! Vilken tur ni har som har snälla föräldrar som inte tvingade er snutte ifrån er ;)
    Jag hade blivit helt rabiat om min mamma slängt min snutte, visserligen är det bara att skaffa en ny, för mig spelar det ingen roll vilken det är bara det är det material jag vill ha men ibland tar det ju tid innan örngottet eller t-shirten blir så där mjukt och gosigt, får liksom börja om varje gång en snutte slits ut. Men att ta ifrån mig min snutte hade hon aldrig vågat, hon tycker nog att jag är jättebarnslig som fortfarande har en sån men det skiter jag i
  • Anonym
    Anonym (Omoralisk) skrev 2011-04-05 16:12:27 följande:
    * Att jag inte kan med fula människor. Utseenden är relativa men jag kan inte vara trevlig mot såna som är påtagligt fula. Och då är jag ändå medveten om att jag själv inte är nån skönhet.

* Jag äcklas av utvecklingsstörda, tänk såna som i En annan del av Köping.

* Jag är totalt oempatisk när det gäller bekanta, jag skiter i hur dom mår helt enkelt och i deras problem.

* Den här skäms jag för, en mormor i släkten har ett så fint hus så jag hoppas att dom inte skakunna bo kvar pga ålder eller sjukdom så vi kan ta över det. Det är så fult att tänka så om en så fin människa.

* Jag tycker att min bästa vän är ganska korkad.

* Jag tycker inte om folks barn, bara mitt eget. Därför säger jag alltid nej till att vara barnvakt när nån frågar. Jag orkar helt enkelt inte.

* Jag hatar några i min bekantskapskrets som är gravida, speciellt en som bara gnäller hela tiden. Från att hon var halvvägs gravid så är det bara gnäll om att hon tror att den kommer snart, hur hon ska orka när hon redan har barn, och hon är så trött och det är så jobbigt och oj, hon hade ont i magen så då måste det vara dags. Jag tål inte att lyssna på henne då hennes okunskap är så påtaglig.
    Jag skulle aldrig erkänna att jag aldrig i mitt liv skulle vilja ha den som skrivit detta i min närhet
  • Anonym

Jag skulle aldrig erkänna (till någon förutom min fästman):

- Att jag allt som oftast suger på min fästmans tumme när jag är trött eller ledsen. Oftast sker detta när vi ligger i soffan och ser på tv eller när vi ska sova. Gör det också för att det är mysigt ibland.. haha.
    - Att min fästman sög på mina bröst och drack min bröstmjölk när jag var gravid, han använde det även till kaffet.
    - Att min fästman bestämmer över mig och fattar de allra flesta beslut som rör mig och oss. Att han får ge mig en käftsmäll, straffa mig på annat sätt (skicka mig i säng, ge mig utegångsförbud), när jag gjort något "olovligt", och att jag tänder sjukt mycket på allt detta och stormtrivs att ha det så.
    - Att jag när jag var tonåring tog min pappas massagegrej (vet inte riktigt vad det var för något) som vibrerar (han använde den för ryggen), och onanerade med den, även att jag tryckte in den i min fästmans arsle och han njöt av det.
    - Att jag oftast glömmer bort att borsta tänderna (trots detta har jag otroligt fina och vita tänder)
    - Att jag inte är den oskyldiga söta lilla individ som alla tror att jag är. Är innerst inne sjukt skadeglad och har gjort otroligt mycket saker för att sabotera för andra enbart för min egen vinning. Ingen annan än min fästman som vet om detta.
    - Jag kan manipulera människor till att tycka synd om mig när det egentligen var jag som var den skyldiga och gjorde fel, genom att se ledsen och skrämd ut på ett speciellt sätt. Är också sjukt bra på att snacka mig ur situationer och gör ofta detta för att få andra att ta mitt parti.
    - Brukar även ta till tårar i ögonen och se sorgsen ut för att få som jag vill (funkar oftast)
    - Att de enda personerna som jag egentligen verkligen bryr mig om och gör saker för deras skull än bara min egen är mina föräldrar, min bror, min fästman och min son. Alla andra fullkomligt struntar jag i och stör mig bara på, även fast jag låtsas bry mig om dem. Har många vänner och bekanta och alla beskriver mig som omtänksam och generös (när jag egentligen är precis tvärtom).
    - Blir äcklad av utvecklingsstörda som dregglar och låter och kan inte titta på dem utan att få kväljningar, än mindre äta bland dem.
    - Blir också äcklad av feta människor och samma här, kan inte äta bland dem utan att få kväljningar.
    - Kan inte heller äta bland människor med dålig tandhygien (säger jag som ofta glömmer att borsta tänderna)
    - Ibland har jag samma trosor på mig i typ tre, fyra dagar om resten är i tvättkorgen.
    - Jag älskar min fästman mer än min son.
    - Jag skulle kunna mörda för min fästmans skull (även för min sons skull).
    - Avskyr islam och allt som har med det att göra.
    - Blir extra rädd om jag går förbi en grupp invandrare i en gränd eller liknande.
    - Tycker att mörkhyade människor ofta luktar illa.
    - Skulle nog ta livet av mig om min fästman lämnade mig.

• Anonym

-Att jag på fredagar läser justitia och flinar åt de som mobbade mig i skolan som nu inte kan betala sina räkningar.
    - Jag har bytt nick här på fl när jag inte fick nåt medhåll i en ts
    - jag flinar åt min fd svägerska som va skitelak mot mig. Som efter hon fick barn blev fet och hennes gubbe är fet, tunnhårig och ser gammal ut.
    - Jag är skitkänslig och gråter till allt. Jag gråter när dom firar ett barn i bollibompa för jag tycker det är så rörande.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!