• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-05 19:37:41 följande:
    Då måste inte jag heller erkänna att jag har en snutte jag med... Som inte blivit tvättad på typ 18 år för att jag hatar när nusselukten försvinner. Jag e 28... Haha!
    haha, jag med! men när den börjar lukta surt eller min sambo säger eeeh ska du inte tvätta den där nu, den luktar typ svett haha då slänger jag den i tvättmaskinen. Vi snuttisar borde ju bilda klubb, trodde fan att jag var ensam men nu är vi iaf 3 om jag inte missat nåt. yay ^_^
  • Anonym
    GladAtt jag är helt beroende av detta forum. så kul!
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att mina barn inte alls är pillerbarn.

• Anonym

kommer aldrig erkänna för min sambo att jag bajsat på mig i vår säng (hade den innan vi träffades)
    när vi båda klagar över att madrassen är rätt sunkig av både det ena och det andra så tänker jag "du skulle bara veta..."

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-05 19:53:18 följande:
    LOL Jaa.. Snutteklubben.. Haha! Min man tycker att jag är barnslig och hotar alltid med att kasta den när jag inte är hemma... =D Men han och hans familj förlorade alla sina ägodelar i ett inbördeskrig när han var yngre så jag vet att han förstår vad min nusse betyder för mig och att han aldrig skulle slänga den på riktigt. Jag har förresten haft min nusse sen jag var 1 år. =D
    har du haft samma!?  jag har bytt min under årens lopp, har dom oftast tills dom är helt sönderträsade. Det viktigaste är att det är supermjukt och tunt tyg, typ som det blir med örngott när de är riktigt gamla och välanvända. Senast jag faktiskt hade en riktig snuttefilt, som man köper åt barn, var när jag var liten, sen har det varit t-shirtar och örongott :P Min sambo tycker som tur när att det är gulligt om än lite knasigt att jag stoppar in ett ihopsnurrat hörn i örat. I början låtsades jag som att jag bara hade den för att jag måste ha nåt över ögonen när jag sover och sen snuttade in den i örat när han inte såg men sen så upptäckte han det haha.
  • Anonym
    Mallory skrev 2011-04-05 19:51:02 följande:
    Förlåt men förstår inte tänket, ser ner på dem som inte har villa, och att du är glad när dina vänner avundas det du köper... VARFÖR använder du då papper om du är så tät????? Och inte bindor???
    vart har jag skrivit att jag är tät??
  • Anonym
    Anonym (HÄMD) skrev 2011-04-05 20:03:41 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna orsaken till att jag gick med i FL från början (för min s k kompis). Min "kompis" hade beättat för mig hur otroligt roligt det var på FL så jag bestämde mig för att kolla upp det. Eftersom hon berättat vad hon hade för nick sökte jag henne först. Det visade sig att hon skrev en massa åsikter om mig och min sambos val att sätta vår 1,9 månaders på dagis trots att jag var hemma med litet syskon... Åsikten i sig kunde hon få ha, men till mig sade hon "å, vad bra att ni har dagis eftersom du varit med om... ... bla bla bla".
    Jag gick med på FL bara för att kunna diskutera och argumentera MOT henne, samt för att fråga om hon inte trodde att hennes vän och hennes släktingar (som också fick skit i olika trådar) kunde känna igen sig i det hon skrev!!! HÄMDEN ÄR LJUV, helt enkelt
    Smart vän att ge ut sitt nick till dig och sedan sitta och skriva skit om dig...hon borde ju ha fattat att det var lätt för dig att kolla upp vad hon skrivit då...
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna:
    - att majoriteten på mitt jobb är inkompetenta idioter.
    - att jag ibland är väldigt bra på att dra vita lögner för att få historier att bli bättre.
    - att jag är tokdålig på att städa och alltid får värsta paniken när någon ska hälsa på.
    - att jag ibland önskar att någon i min närhet ska dö. Bara för att det ska vara synd om mig. Sen mår jag fruktansvärt dåligt eftersom att jag självklart inte vill att någon ska dö egentligen. 

• Anonym

*Kommer aldrig att erkänna att jag reflexmässigt känner i handväskan om jag har plånboken kvar när jag går   förbi en invandrare.

• Anonym

jag kommer aldrig att erkänna

Att jag utan att tveka en sekund skulle sätta på min svärmor ifall jag fick chansen om och om igen

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!