• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Kommer aldrig erkänna att jag anmält ett ex för våldtäkt fast det inte var sant.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 17:28:04 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag ser ner på mina vänner som tjänar snuskigt med pengar, men väljer jobb och pengar före barn, tid och familjelivet. Hur f*n kan man lämna barnen på dagis halv sju och hämta dem klockan sex och se sig själv i spegeln? Fast det säger jag inte och ibland ljuger jag och säger att mina pojkar går långa dagar också för att det alltid kommer en lång harang med lögner ur dem om hur de måste jobba och hur bra barnen trivs på dagis när de hör att jag och sambon gått ner till halvtid båda två för att barnen ska slippa långa dagar.
    Nej, varför ens skaffa barn om man inte vill vara med dem.
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ner på snygga tjejer och antar att de är ytliga, korkade, bimbon.

• Anonym

Att jag ljög om att båda mina cyklar var hela för att slippa låna ut till en av min mans släktingar. Hon är usel på att lämna igen och jag gillar henne ändå inte.

• Anonym

Jag kommer aldrig att erkänna att

Jag ser ner på männsikor som äter kött, och har svårt för att känna medlidande om någon som äter det dör, eftersom jag tycker det är rätt åt dom när de tar andras liv.
    Att jag mår bra när andra är olyckliga särskilt sambons dotters mamma, eftersom hon är en häxa.
    Att jag skrivit det här i den här tråden.
  • Anonym

Jag erkänner heller inte att jag skrivit här eller att jag tycker att svärmor är en manipulerande skitkärring.

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att gurkan svärmor åt vid lunchen hade jag haft i mig några timmar innan.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 17:40:36 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att gurkan svärmor åt vid lunchen hade jag haft i mig några timmar innan.
    Den var bäst!
    Jag kommer aldir säga rentut att all relgion är tjafs.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 17:30:08 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag anmält ett ex för våldtäkt fast det inte var sant.
    Fy fan. Sådana som du får mig att må illa!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 17:44:04 följande:
    Fy fan. Sådana som du får mig att må illa!!!
    Det hade du inte sagt om du vetat vad han faktiskt gjort.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!