Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Jag kommer aldrig erkänna att jag inte tycker om små barn.
Jag kommer aldrig erkänna att jag inte tycker om små barn.
att jag konstant är otrogen i mina förhållanden.
Varför är en del OT-inlägg borta? Ta bort alla som går OT om det ska rensas ffs!
Jag kommer aldrig erkänna att jag är sjukt avundsjuk på mina vänner som har välbetalda jobb, pampiga villor, dyra smycken, snygga kläder, fina bilar osv
Alla tror jag är en rödstrumpevegan som äälskar mitt knasiga skogstorpsliv där vi odlar våra egna grönsaker, lever utan el och varmvatten, lullar runt i batikmönstrade secondhandkläder och barnen enbart har pedagogiska arvegodsleksaker.
Charaden är svår att lägga ner.
Jag hatar feminister men det kan jag bara erkänna för familjen och mina vänner.
Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker att dom som blivit mobbade i skolan får skylla sig själva en smula. (Då menar jag i högstadiet och uppåt)
Jag kommer aldrig erkänna att jag nu försöker bli gravid utan min sambos vetskap, tredje "pillerbarnet".
Jag kommer aldrig att erkänna att jag och min sambo dricker direkt ur mjölkburkar, läsk- och bubbelvattenflaskor som står i kylskåpet som vi sen bjuder till folk som hälsar på. Jag vet att man borde ta fram ett glas men kanske ingen kommer hit imorgon så det är enbart vi som dricker ur den här mjölkburken...