• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

- Jag kommer aldrig erkänna för min sambo att jag är besviken på att vårat sexliv gått från 4 gånger om dagen till en gång varannan som då varar i 5 minuter för att han kommer för snabbt.

- Jag kommer aldrig erkänna att jag sätter mig på höga hästar och ser ner på ensamstående föräldrar. Ja jag vet att det är hemskt av mig, nej jag har inga egna barn.

- Jag kommer aldrig erkänna att jag äter mitt eget snor och ibland gillar att lukta på mina egna fisar.

- Jag kommer aldrig erkänna att en olycka som drabbade ett av vårat djur förmodligen var mitt fel eftersom att jag lämnade en sak framme.

- Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att det är jätteskönt att bo 50 mil ifrån min släkt eftersom att de är vansinnigt påfrestande och att jag får panikkänslor bara av tanken på att hälsa på dem.

- Jag kommer nog att bli tvingad att erkänna förr eller senare att jag är rätt så säker i dagsläget på att jag inte vill ha barn och överväger sterilisering. Men än så länge försöker jag bara skratta bort det när folk i omgivningen tjatar om huruvida vi ska ha barn eller inte. Har inte ens förklarat för min sambo att jag känner så här utan han tror nog att jag är som "normala" tjejer och vill ha barn.

• Anonym
    Anonym (tumsugare) skrev 2011-04-05 20:57:08 följande:
    Själv snurrar jag håret och stoppar in i örat när jag suger tummen...
    alltså det är helt underbart att höra att det är fler som stoppar in håret eller snutten i örat. Varför är vi inte fler haha, det är ju sååå mysigt
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 20:55:58 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna (till någon förutom min fästman):

- Att jag allt som oftast suger på min fästmans tumme när jag är trött eller ledsen. Oftast sker detta när vi ligger i soffan och ser på tv eller när vi ska sova. Gör det också för att det är mysigt ibland.. haha.
    - Att min fästman sög på mina bröst och drack min bröstmjölk när jag var gravid, han använde det även till kaffet.
    - Att min fästman bestämmer över mig och fattar de allra flesta beslut som rör mig och oss. Att han får ge mig en käftsmäll, straffa mig på annat sätt (skicka mig i säng, ge mig utegångsförbud), när jag gjort något "olovligt", och att jag tänder sjukt mycket på allt detta och stormtrivs att ha det så.
    - Att jag när jag var tonåring tog min pappas massagegrej (vet inte riktigt vad det var för något) som vibrerar (han använde den för ryggen), och onanerade med den, även att jag tryckte in den i min fästmans arsle och han njöt av det.
    - Att jag oftast glömmer bort att borsta tänderna (trots detta har jag otroligt fina och vita tänder)
    - Att jag inte är den oskyldiga söta lilla individ som alla tror att jag är. Är innerst inne sjukt skadeglad och har gjort otroligt mycket saker för att sabotera för andra enbart för min egen vinning. Ingen annan än min fästman som vet om detta.
    - Jag kan manipulera människor till att tycka synd om mig när det egentligen var jag som var den skyldiga och gjorde fel, genom att se ledsen och skrämd ut på ett speciellt sätt. Är också sjukt bra på att snacka mig ur situationer och gör ofta detta för att få andra att ta mitt parti.
    - Brukar även ta till tårar i ögonen och se sorgsen ut för att få som jag vill (funkar oftast)
    - Att de enda personerna som jag egentligen verkligen bryr mig om och gör saker för deras skull än bara min egen är mina föräldrar, min bror, min fästman och min son. Alla andra fullkomligt struntar jag i och stör mig bara på, även fast jag låtsas bry mig om dem. Har många vänner och bekanta och alla beskriver mig som omtänksam och generös (när jag egentligen är precis tvärtom).
    - Blir äcklad av utvecklingsstörda som dregglar och låter och kan inte titta på dem utan att få kväljningar, än mindre äta bland dem.
    - Blir också äcklad av feta människor och samma här, kan inte äta bland dem utan att få kväljningar.
    - Kan inte heller äta bland människor med dålig tandhygien (säger jag som ofta glömmer att borsta tänderna)
    - Ibland har jag samma trosor på mig i typ tre, fyra dagar om resten är i tvättkorgen.
    - Jag älskar min fästman mer än min son.
    - Jag skulle kunna mörda för min fästmans skull (även för min sons skull).
    - Avskyr islam och allt som har med det att göra.
    - Blir extra rädd om jag går förbi en grupp invandrare i en gränd eller liknande.
    - Tycker att mörkhyade människor ofta luktar illa.
    - Skulle nog ta livet av mig om min fästman lämnade mig.
    DS-förhållande? =)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 21:02:39 följande:
    DS-förhållande? =)
    Jaa :D
    Perfekt för att han älskar att dominera och jag älskar att bli dominerad
    Vi har haft det så sen vi var tonåringar ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 21:04:11 följande:
    Jaa :D
    Perfekt för att han älskar att dominera och jag älskar att bli dominerad
    Vi har haft det så sen vi var tonåringar ;)
    underbart =) Inte många som förstår sig på det! Har själv försökt få till det med min sambo men alltid blivit nåt knas, förhoppningsvis så löser sig allt så att vi en dag kan ha DS på det sätt vi vill. Nu blev det OT här men var tvungen. Får väl lägga till ett "jag skulle aldrig erkänna" om ämnet för att väga upp OT

Jag skulle aldrig erkänna för någon att jag ett tag var "pappas lilla flicka" i mitt förhållande. inte sexuellt dock.
  • Anonym
    Anonym (dendärtjejen) skrev 2011-04-03 21:40:39 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att jag fortfarande flörtar på krogen, vill styrka att jag aldrig gör något. Men flörtar hejvilt. Kommer heller aldrig att erkänna att jag gav en amerikansk snubbe mitt nummer och sparar (men aldrig svarar!) på hans osmakliga sms. Bara för att känna att jag fortfarande har "det". 

Kommer verkligen aldrig att erkänna att jag går in på min sambos facebook (på hans mobil) och kollar hans gamla flört medelanden med andra tjejer från 2008 (vi var inte ihop då). Något jag verkligen inte kommer att erkänna är att jag blir svartsjuk men väldigt kåt utav det. Han kan vara välldigt förförisk när han vill har jag fått reda på. Tungan ute 
    Skrattande
  • Anonym
    Anonym (yack!) skrev 2011-04-05 21:06:50 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna under mitt vanliga namn att jag tycker att såna som ni som håller på med snutte-tjatet här itråden är så uppenbara som tycker att ni själva är så gulliga men låtsas att ni skäms över det för att framstå som rart oskuldsfulla, som små barn.

Folk som låtsas "erkänna" uppenbart gulliga saker under förespegling att det är nåt de skäms över borde verkligen skämmas för att de är så genomskinliga och vansinnigt pinsamma därför.
    Jag skäms inte över det men fortsätter vara anonym eftersom jag skrivit andra saker som jag aldrig skulle erkänna
  • Anonym

- att jag har sålt mig flera flera gånger.
    - att jag är ensam och inte ha några vänner

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att

jag tycker det luktar gott på någon sätt när man pruttar i badkaret

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!