• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

frun01 skrev 2011-04-06 10:39:44 följande:
    På Illustrerad vetenskapshemsida och alla andra IQtest jag har sett så står det att dom som får över 130 är jätte få och den här klubben för smarta i sverige tar in dom som har 120 tror jag...
    Jag har aldrig hört talas om någon som fått under 110 i Illustrerad vetenskaps test. Det är för enkelt för att ge ett korrekt svar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-06 11:09:26 följande:
    Ajdå. Hur ska de nu kunna ifrågasätta ditt IQ?
    Det blir nog till att fortsätta propsa på att du är störd istället.

Jag vet hur det är. Jag spelar också ofta dummare än jag är. Det tar mig längre. T.o.m. i egenskap av att vara forskare som är anställd på universitet. Män överlag och äldre kvinnor känner sig väldigt hotade av smarta, unga och söta tjejer.
    Ha ha. Ja, de får gärna propsa på störningen. Men de kommer inte åt mig. ;)

Är man blond, tjej och snygg så får man absolut inte vara smart. Jag anses tydligen då som störd. Men att spela osmart gör att jag har kommit väldigt långt i mitt liv. Folk som inte känner mig behöver inte vara rädda då. :)
  • Anonym
    Björnmossa skrev 2011-04-06 11:22:04 följande:
    Längesen? Har för mig att jag läst att deras tester stannar på 126. Funderar på att prova :D.
    Bara deras provtest på nätet. Intagningstesten mäter högre än så.
  • Anonym

Vilken trist och ointressant diskussion det har blivit.

Här kommer en till från mig:
    Jag kommer aldrig erkänna att min enda drivkraft här i livet är att vara så okonstig jag bara kan.

• Anonym
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-06 11:37:39 följande:
    Du ÄR ju störd om du innerst inne är stolt över att ha varit en sån hemsk person mot dina två ex och sett till att de hamnat på psyket...

En normal person hade sett till att de blev av med jobb, flickvän och bil och lägenhet! (Som jag gjorde då)

Mitt ex blev påkommen med ha stulit från leveranser på jobbet och nöjesåkningar med mera tack vare anonymt samtal till åkaren, han jobbade som budbilschaufför, hans flickvän fick samtal som förklarade hur det kom sig att han hade vissa märken här och var på kroppen. Det ledde till att han blev av med allt och fick som 27åring flytta in hos sin morsa och bor där än idag, 33år gammal muahahahaha...

Jag var den andra kvinnan i förhållandet utan att veta om det och när jag fick veta så var jag inte nådig...
    Men allvarligt, hur kan du moralisera över henne när du själv har gjort något i paritet? Du verkar ju dessutom också rätt nöjd över det... Obestämd
  • Anonym
    Anonym (örk) skrev 2011-04-06 10:05:25 följande:
    Fy fan vad vidrigt alla ni som äter era egna kråkor. Det är så jag blir äcklad och illamående. Varför äter vuxna människor sitt eget snor? Jag kan förstå om små barn är korkade nog att göra det, men vuxna? Mest skrämmande är att det är sååå många som verkar göra det - usch. Hade jag sett min man äta sitt snor så hade jag blivit totalt oattraherad av honom.
    Men det är ju gott.
  • Anonym
    illythedestroyer skrev 2011-04-06 12:26:18 följande:
    Kan inte ni med jävligt hög IQ starta en egen tråd för inbördes beundra så kan vi andra få fortsätta ha denna tråd för bekännelser?
    Visst. Go on. Erkänn ditt snorätande.
  • Anonym

Men efter som dom tjatar om sitt IQ precis här.. så verkar dom ju inte våga stå upp för det..
    I alla fall om man tror på tråd rubriken..så då förstår jag inte varför dom ska överbevisa varandra.

tack för mig

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-06 12:34:53 följande:
    Men efter som dom tjatar om sitt IQ precis här.. så verkar dom ju inte våga stå upp för det..
    I alla fall om man tror på tråd rubriken..så då förstår jag inte varför dom ska överbevisa varandra.

tack för mig
    Vem försöker överbevisa någon?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-06 12:27:24 följande:
    Men det är ju gott.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!