Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Jag sminkar mig mycket mer än vad folk fattar. De skulle antagligen få en chock om de fick se mig utan.
Min kille tror att jag är naturligt söt. Ha!
Jag sminkar mig mycket mer än vad folk fattar. De skulle antagligen få en chock om de fick se mig utan.
Min kille tror att jag är naturligt söt. Ha!
Jag kommer aldrig erkänna att efter att ha läst om folks IQ i denna tråd och någon som skrev om testet på Illustrerad Vetenskap så var jag bara tvungen att göra det testet och fick 111, inte för att jag tror att man kan lita helt på ett sånt test, antar att man egentligen ska göra sånt där "riktigt" mensa test men enligt det här testet har jag 111 i IQ haha, fin siffra. Ett annat test jag gjorde nånstans visade 100 och där stod det att det var ungefärligt. Men jag vet redan att jag inte är mer eller mindre smart IQ-wise än nån annan, känns liksom i huvudet
Jag fullkomligt älskar att klämma pormaskar. Det är bland det mysigaste jag vet. Helt stört. När min hy är schysst och det inte finns något att klämma är det nästan så att jag sörjer det. Egentligen borde man ju bli förfärad av pormaskar men jag ser tillbaka på klämningarna av mina största som riktiga lyckostunder. Kommer ihåg såna som jag klämde för 15 år sedan, hahaha.
hehehe. vilken rolig tråd.
Undrar om jag har något att erkänna.. hm
Jag kommer aldrig erkänna...
Att jag prostituerade mig en gång när jag var 17.
Att jag tycker min systers hem är äckligt. Alltid ostädat och luktar kattlåda.
Att jag umgås hellre med min mans familj än min egen.
Att jag petar näsan och smetar kråkorna under strumpan.
Att jag knyckte min bästa väns linne när jag var 11-12 år.
Att jag tycker barn som är högljudda är jävligt jobbiga.
Att jag ser ner på osmarta/ovetandes människor. Gjorde slut med en kille för han visste inte vad woodstock -69 var!
Att jag ibland önskar jag hade ett annat liv.