• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag sminkar mig mycket mer än vad folk fattar. De skulle antagligen få en chock om de fick se mig utan.
    Min kille tror att jag är naturligt söt. Ha!

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att efter att ha läst om folks IQ i denna tråd och någon som skrev om testet på Illustrerad Vetenskap så var jag bara tvungen att göra det testet och fick 111, inte för att jag tror att man kan lita helt på ett sånt test, antar att man egentligen ska göra sånt där "riktigt" mensa test men enligt det här testet har jag 111 i IQ haha, fin siffra. Ett annat test jag gjorde nånstans visade 100 och där stod det att det var ungefärligt. Men jag vet redan att jag inte är mer eller mindre smart IQ-wise än nån annan, känns liksom i huvudet

• Anonym

Jag fullkomligt älskar att klämma pormaskar. Det är bland det mysigaste jag vet. Helt stört. När min hy är schysst och det inte finns något att klämma är det nästan så att jag sörjer det. Egentligen borde man ju bli förfärad av pormaskar men jag ser tillbaka på klämningarna av mina största som riktiga lyckostunder. Kommer ihåg såna som jag klämde för 15 år sedan, hahaha.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-06 18:00:52 följande:
    Jag fullkomligt älskar att klämma pormaskar. Det är bland det mysigaste jag vet. Helt stört. När min hy är schysst och det inte finns något att klämma är det nästan så att jag sörjer det. Egentligen borde man ju bli förfärad av pormaskar men jag ser tillbaka på klämningarna av mina största som riktiga lyckostunder. Kommer ihåg såna som jag klämde för 15 år sedan, hahaha.
    Tillägg: jag brukar kolla på såna videoklipp på youtube också. På folk som klämmer pormaskar. Det är fruktansvärt vidrigt men ger nån skruvad tillfredställelse. Och där, i kommentarerna, har jag insett att det finns MASSOR som är som jag. Sjukt! Inget som någon någonsin skulle stå för...
  • Anonym
    3barnsmor skrev 2011-04-06 18:46:18 följande:
    Alltså ni som säger att ni har dåligt sexliv där hemma med partner, Pratar ni inte om vad ni vill i sängen? vad ni tycker om??
    Jag tycker om att vara ensam och onanera. Sex är ett andrahandsval för mig.
  • Anonym
    Anonym (-) skrev 2011-04-06 16:46:03 följande:
    Men tro du det. För ett program där läkare pratar om operationer osv är ju säkert åt h-vete fel ellerhur? Litar nog mer på läkare än dig. Men fortsätt du att råda folk att äta deras tånaglar. Säkert hälsosamt, för det vet ju du så bra. Sen tvättar man ju händerna oftare än man tvättar fötterna ellerhur? Instängda fötter där bakterier har en massa tid att gro, ush. Skulle hellre bita på mina fingernaglar.
    Men snälla. Jag råder inte folk att bita på naglarna, jag tycker det är skitvidrigt. Nagelbitare har faktiskt fler bakterier under sina naglar än dom som inte biter. Men fortfarande så har rena fötter instängda i strumpor inte så
    mycket bakterier i jämförelse.

Och dom som biter på sina naglar går nog inte och tvättar händerna efter dom tagit i allt snusk på typ tunnelbanan och i mataffären innan dom sitter och snaskar på naglarna. Dom biter ju oftast utan att tänka på det.
  • Anonym

hehehe. vilken rolig tråd.

Undrar om jag har något att erkänna.. hm

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna...

Att jag prostituerade mig en gång när jag var 17. 
    Att jag tycker min systers hem är äckligt. Alltid ostädat och luktar kattlåda.
    Att jag umgås hellre med min mans familj än min egen.
    Att jag petar näsan och smetar kråkorna under strumpan.
    Att jag knyckte min bästa väns linne när jag var 11-12 år.
    Att jag tycker barn som är högljudda är jävligt jobbiga.
    Att jag ser ner på osmarta/ovetandes människor. Gjorde slut med en kille för han visste inte vad woodstock -69 var!
    Att jag ibland önskar jag hade ett annat liv.

• Anonym
    Anonym (detärjagdet!) skrev 2011-04-06 21:12:30 följande:
    * Att jag tycker att alla(både kvinnor och män) som haft sex med mer än säg 5-7 personer är riktigt slampiga.
    Det är för att du bara haft sex med en enda. Det finns massor med underbara älskare där ute. DU SKULLE BARA VETA!!!
  • Anonym
    3barnsmor skrev 2011-04-06 18:46:18 följande:
    Alltså ni som säger att ni har dåligt sexliv där hemma med partner, Pratar ni inte om vad ni vill i sängen? vad ni tycker om??
    Jodå, men många killar är dels väldigt dåliga i sängen till skillnad från tjejer, förmodligen pga allt porrtittande och dels bryr de sig inte så mycket...
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!