• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Skulle aldrig erkänna öppet att jag inte ser adoptivbarn som egna barn. Adoptivföräldrar är inga föräldrar, de har liksom bara köpt barnet... jag vet att det är omkostnader, men det KÄNNS som att barnen är köpta. Adoption är ett andrahandsval...

• Anonym

Att jag gillar lukten på barnens nattblöjor.
    Att jag på allvar verkligen hatar mina svärföräldrar.
    Att jag ofta drar vita lögner för att det är till fördel för mig

• Anonym
    Anonym (jag är normal ) skrev 2011-04-05 18:35:40 följande:
    För dig
    och för de som prövat att få barn i åratal, sedan plötsligt ska adoptera.
  • Anonym
    Anonym (åhhhhhhhhhh) skrev 2011-04-05 18:39:32 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna..

Att jag idag skämdes över att gå i centrum med min invandrarman och våran son eftersom jag lusläst denna tråd och ser hur många som ser ner på invandrare. Men också för att jag är överviktig OCH gift med en arab som verkar vara det värsta en del vet. Även fast min man jobbar arslet av sig för att vi ska ha det bra och jag har fast jobb att gå tillbaka till efter mammaledigheten plus att jag pluggar för att vill ha ett bättre jobb än det jag har nu. Jag har aldrig heller älskat eller känt mig så älskad som jag gör i vårat förhållande. Trots det känns det nu som jag lika gärna kan dumpa min man eftersom "alla" ser ner på oss.

Jag skulle hellre aldrig erkänna att jag är så svag att jag bryr mig så pass mycket om vad som skrivs på ett forum på internet eftersom alla mina vänner ser mig som en stark tjej som aldrig tar någon skit.
    Gråter
  • Anonym
    Anonym (Snuttarn) skrev 2011-04-05 18:42:39 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag både suger på tummen (i sängen, framför tv:n, på dagarna om jag vilar eller inte har nått för mig, ja vart som helst om jag är sugen) och har snuttefilt som jag använder 24/7 och luktar på samtidigt som jag snuttar tummen och detta trots att jag i år fyller 25!
    ooooh!!! jag är inte ensam!!! jag har en snuttefilt, eller, det är ett örngott, som jag bara inte kan sova utan, och jag har den ofta med mig till soffan, när jag pratar i telefon eller när som helst. Dock så är jag öppen med det för annars går det inte. jag har en konstig sak för mig som typ ingen fattar, jag snurrar ihop den mjukaste delen och stoppar in i örat haha, har gjort så sen jag var liten och tänker aldrig försöka vänja mig av med det. Det är typ nån sorts trygghetsgrej. Har sugit på tummen i smyg ibland också men DET skulle jag aldrig erkänna dock
    Och jag är 27. Sover även med en nalle ^_^
  • Anonym

Kommer aldrig erkänna att jag läst min bästa väns dagbok från pärm till pärm och fnissat åt saker hon skrivit.

• Anonym

... att jag gillar dagispop och dansbansmusik. Skäms

• Anonym

att jag bluffar mig sjuk vissa kvällar för jag orkar inte ta hand om barnen. Då får jag lägga mig i sängen och glo på tv.

Ser ner på dom som inte har villa eller bostadsrätter.

Tycker dom flesta av mina vänner har skit fult hemma.

använder papper istället för bindor.

är skit irreterad på min mamma som bara gnäller hela jävla tiden.Är sur på henne för hon pratar bara vad hon ska få för pengar när hennes pappa dör!!

Älskar när det svider i mina vännesr ögon när dom ser vad jag handlarDemon avundsjuka idioter (inte alla)

• Anonym
    Anonym (83:a) skrev 2011-04-05 18:50:38 följande:

Att jag var kk (och även förälskad) med min bästis pojkvän i gymnasiet
    Att jag repade min kompis bankomatkort så det inte gick att använda mer.
    Att jag lät en kille utföra oralsex på mig för att sedan gå och hångla med sin flickvän.
    Att min sambo missbrukat hasch dagligen i 10 år (slutade helt när vårt barn föddes).
    Att vi testat kokain, diverse piller och ecstasy förr.
    Att jag ser ner på alla med t.ex billiga bilar, fula barnvagnar eller bor i hyrerätt. Även långtidsarbetslösa.

Antar att ni hade en billig bil, bodde i hyres och var långtisdarbetslösa när ni knarkade
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 19:07:36 följande:

... att jag gillar dagispop och dansbansmusik. Skäms

Efter alla äckliga och elaka erkännanden, var det där riktigt gulligt.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!