Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.
Fattar inte heller vad det är som är så svårt med Pred, såå farligt är det inte.
Lycka till imorrn Lully!!
Här tog allt lite annorlunda vändning. Jag hade Londonkliniken inbokad på tisdag men det kom saker emellan (+ att jag fick lite kalla fötter...) så vi skjuter på det tills vi kan åka båda tillsammans, min man är bortrest just nu. Det är många frågeställningar och långt ifrån en självklarhet. Jag hade dialog med några igår som gjort processen och det är skönt att veta att alla tänker & resonerar ungefär likadant. Ett par stycken har dessutom fått färre ägg (men inte sämre kvalitet) efter immunbehandlingar, det fick mig också att fundera ett varv extra - men det spelar naturligtvis ingen roll om nu kroppen låter nåt av dem stanna. Jag är fortfarande så gott som övertygad om att immunförsvaret är vårt problem, det är behandlingarna jag är osäker på. Alternativet är dock inte heller ett alternativ så nu tänker vi göra Londonbesöket i samband med lite ledighet, shopping & turistiserande om ett par veckor istället! Hepp!!