Unga mammor i Stockholm!?
Kul att det öär fler som hänger på. Ses om en timme :) och fan vad skönt att det är fint väder :)
Kul att det öär fler som hänger på. Ses om en timme :) och fan vad skönt att det är fint väder :)
Hej igen! Hade ni trevlig i fredags? :)
Hej!
Jag har haft fullt upp jag denna och förra veckan :P
Vi mår bra här, själva :)? Vi vill gärna ses igen.
Måndag kan inte vi men annars går det bra :)
Det blir bra här. Vad ska vi hitta på då? :)
I sundbyberg finns det en lekpark för barn i typ alla åldrar :) Finns även ett café som heter boulevard i närheten (jobbade där förut :P) som har ute servering dit man kan gå om ungarna blir hungriga (och vi också för den delen :) ). Tar 8 minuter med pendeln dit från centralen (kungsängen/bålsta tåget), går även tunnelbana och ett antal bussar dit. Hur låter det? :)
och om ma bir promenad sugen finns det två sjöar som har jätte mysig promenad stig runt om och även en till lekpark längst vägen och även ett till mysigt cafe precis vid vattnet.
Gick där jätte runt där jätte mycket när Jason var nyfödd när jag bodde där. Om fåglarna har kommit tillbaka kan man alltid mata dom också :)
A det har dom, en eller två tror jag det var :)
Vilka vill träffas på torsdag i sundbyberg ?
Vad sägs om klockan tolv?
Jag kommer till Sundbyberg direkt (åker gratis hela vägen då :P)
Men ska vi ses vid uppgången (där man går in till hemköp, ni ser när ni kommer dit)?
Ni som åker pendeltåg, följ skyltarna mot tunnelbanan och ta sen hissen (vid pressbyrån) som finns där, upp, där kan vi mötas.
Ni som åker tunnelbana, ta uppgången mot pendeltågen och ta hissen (samma hiss vid pressbyrån) upp och ut som är utanför spärrarna.
Fattar ni vad jag menar? :P