Inlägg från: larssonanna90 |Visa alla inlägg
  • larssonanna90

Unga mammor i Stockholm!?

HeartsOnFire skrev 2011-03-30 13:19:28 följande:
    Nja Andys lekland är inte särskilt roligt.
    Det som finns där för små barn är ett bollhav, en liten rutschkana och en hörna med mjuka stora byggklossar.
    Det räcker iof till de små. Det är gratis för barn under 1 år.
    Det finns självklart roligare lekland, men det beror ju på vad man vill ha.
    Att träffas med små barn för att sitta och fika och sedan låta barnen krypa runt funkar ju bra på Andys. Vill man ha mer aktivitet ska man nog välja ett annat lekland.
    Lekslottet i Tullinge är väldigt fint tycker jag...lite jobbigt att ta sig dit, men det går. Helst ska man ha bil.
    Men som sagt att bara träffas några mammor med små barn för att umgås så funkar Andys bra.
    Okej. Bra att du sa det så man inte åker dit och blir besviken ;)
    Ett annat lekland som finns är lekiz som vann nått pris för bästa leklandet (tydligen för 3 året på raken:P).
    Nackdelen är att den ligger här ute i Åkersberga (ca 40 min från centralen). Fördelen med den är att vuxna kan vara med och leka :P Typ åka rutchkana och sånt ;)
    http://www.lekiz.se
    Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • larssonanna90

För min del spelar det ingen roll vad vi gör, bara de inte kostar skjortan :-P ingen som har något förslag? Vilka vill hitta på nånting nästa vecka?

• larssonanna90

Haha de är inte lätt alla gånger verkar inte som vi har kommit på något. :-P men jag måste åka runt 4 ska jobba vid 5 tiden.

• larssonanna90

Det går bra för min del iaf :)
    Ska vi säga elva igen på samma ställe? Eller nån annan som har något bättre föslag :)?

• larssonanna90

A, det var väl den dagen som passade flest

Terese f skrev 2011-04-03 20:34:39 följande:
    viken dag sa vi då? Tisdag?
    A,det var väl en som passade alla? :)
  • larssonanna90

Terese: när jason får feber ger jag bara honom alvdedohn när han är tagen och matt av febern. Om han orkar leka och så en liten stund så är det nog lungt :) Det är det rådet jag oftast fått när jag pratat med läkarna. Hälsa att hon ska krya på sig :) kamomillmilla: hej. Självklart får du vara med ;) på tisdag kl 11 utanför waynes coffee (mio) på sveavägen ska vi träffas. Häng gärna med :) vart i solna bor du :) bodde självdär för nästan ett halvår sen.

• larssonanna90

Sorry om jag stavar fel eller liknande men är inne på mobilen så texten är skit liten, ser inte vad jag skriver. Jag vill också gå på barnvagnsbio nångång :) Vi ska ev åka till norrland på fredag, men om det av någon anledning inte blir av hänger vi gärna med :) Kul med några nya :) min son är 9 månader om en vecka :). Ska vi göra en träff lista som sist? Träfflista: Larssonanna90: anna med Jason 9 månader

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?