Inlägg från: larssonanna90 |Visa alla inlägg
  • larssonanna90

Unga mammor i Stockholm!?

Idag var det lite tomt här inne tycker jag :P
    Vad har ni gjort idag?
    Jason har blivit fotograferad av en babyfotograf idag på ÖF:) och så upptäckte jag att hans tredje tand har börjat komma :)

Tänkte bara tipsa om att jag ska ha en tävling på min blogg f.r.o.m imorrn där man kan vinna en jätte fin filt med barnet namn,vikt osv om nån vill vara med (kommer info imorrn på bloggen :) )
    Ha en trevlig kväll!

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • larssonanna90
    Marleene skrev 2011-03-26 15:44:22 följande:
     Haha Tack =) Min dotter heter Joline och är född 14e juli! 
    Vi kom  precis hem från en promenad, så skönt med sol! :D Vad roligt! har han haft någe problem med tänderna? "gnällig" osv? när min lillefis fick första tanden så hade hon jätte hög feber och mådde verkligen inte så bra =/
    Okej, inte många dagar efter Jason då ;) Vart är hon född?
    Jo det är så skönt med sol :) Man får så mycket energi :).  Första tanden gick utan problem, andra blev han ur usel i magen, och jätte jätte sjuk .Men var inne på akuten med han och då visade det sig att han hade något virus samtidigt så vet inte riktigt vad som var tanden och inte :P Hittills nu med den tredje har det inte visat sig någon symptom alls :) (hoppas det fortsätter så!!)

Det är ju så jobbigt och se dom så dåliga :(... Man vill gärna byta med dom.
  • larssonanna90

Hej!
    Här är vi också taggade ;) Börjar bli nervös ;) haha.

Det är så jobbigt när dom får så där, man vet inte vad man ska göra riktigt...

Måste bara dubbel kolla, visst är det Waynes coffe som ligger på andra sidan konserthuset? :P
    Nån annan än jag som troligtvis kommer typ tio i?
    Hur ska vi känna igen varandra? ;)

• larssonanna90

Okej bra, då har jag nånting att gå på iaf ;)
    Jag har Jason en mörkblå framåtvänd trehjulig vagn och jag har en svart tjock jacka och blont hår ;)
    Jag ammar inte längre. Men har du testat att pumpa mjölk hemma och ge på flaska när du är ute om du tycker det är jobbigt? :) Eller att kanske ge ersättning när du är ute? Men annars som Terese f sa, ta med en sjal att lägga över :)

HeartsOnFire Ha det så kul på kryssningen :)

• larssonanna90

Vi kommer till stan halv. Men kommer vara där utanför typ 10 i. Är på tåget nu och den är inte försenad

• larssonanna90

Hej! Jag har kollat lite efter lekland i stockholm området. Hittade en som ligger i Sickla Köpkvarter. Passade barn som var 0 år också :) Tar ca en halv timme från stockholms central kommunalt. www.andyslekland.se/stockholm/index.asp Är en tanke iaf :) Nån annan som har något förslag eller vet något bättre lekland? :)

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?