• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Sommarbebis hur går det? Håller tummarna att det hänt och att du just nu vilar upp dej på BB :0)

• The75

Hej

Trollmor71 grattis till graviditeten :O) kul att du hitta oss!
    Vi hade oxå -17% för ca 1 mån sedan men han har vuxit på sig och är nu 0% så precis där han ska vara,så snart jag slutade jobba började han växa.

Hur mår ni andra i värmen? idag ska jag och min man åka och köpa en fläkt i natt kunde jag knappt sova det känns som om lakarna klistrade sig fast på kroppen och när dottern kom och kröp ner i vår säng vi 04.30 gav jag upp så i dag ska det shoppas :O))
    Jag tycker vissligen om värmen men ibland känns det lite övermäktigt,jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
    Om jag själv skulle få välja skulle jag nog sitta vid vattnet där det blåser litegran och där jag kunde bada :O)

• The75

Trollmor jag håller med dej det spelar ingen roll vad det var för kön men det känns lättare att relatera till den lille när man vet vad det är för kön :0)

Fläkten gjorde underverk i natt jag har sovit så gott :0)

Trollmor vi ska göra KS på Danderyd, jag fick göra KS förra gången oxå då på KS men förra gången var det inte planerat så jag vet inte hur dom gör på KS.
    Denna gång kom en läkare från spec.mvc till Mamamia och han hade läst igenom mina papper så jag berätta för honom att jag ville ha planerat snitt denna gång och pga av tidigare tyckte han det var bäst för alla inblandade, jag behövde inte lägga fram orsaker han var redan påläst jätte skönt :0)

• The75

Stort grattis sommarbebis skönt att hon äntligen har kommit :0)

• The75

God morgon

Nindra när du ska välja vagn tänk oxå på hur mycket dom väger min syster har flera tvilling mamma vänner eftersom hon själv har tvillingar som fyller 1 åt i sommar och det dom kommit fram till är att vikten spelar roll när man dels har två i vagnen och dels ska få den i och ur bilen.
    Min syster har en UJ som hon varit jätte nöjd men men nu är dom är större har hon köpt en bugaboo Donkey för hon vill ha dom mot sig :0)

• The75

God kväll ;0)

Silkes förstår hur du tänker men jag kan "lugna" dej med att hon kan bli sin far upp i dagen ändå, min dotter är inte ett dugg lik mej trots att hon är skapad av mina ägg som på den tiden tydligen fungerade utmärkt ;0)
    För oss är ju lite speciellt eftersom vi använt oss av både donerade ägg och spermier så han kan ju komma att se ut hur som helst om ni förstår vad jag menar!
    Känner mej inte orolig över utseendet direkt men jag vill bara se honom se om han kanske ändå inte liknar någon av oss lite!

• The75

Silkes jag får ofta höra att min dotter är så lik min man ( som inte är hennes pappa eller släkt på något vis) av folk som tror att hon är hans, hon är verkligen lik sin pappa din dotter eller man kan ju inte ta fel på vem som är hennes pappa i allafall osv
    Detta brukar jag och min man skratta gott åt ;0)

• The75

Hej
    Silkes det vi har gjort kallas inte embryodonation för vi fick inget " färdigt" embryo som blivit över från någon annans IVF eller ÄD utan dom har fått bilder från mej och min man och våra önskemål precis som vid ÄD fast vi har då även en spermiedonator så därför är chanserna oxå större att han liknar oss vilket inte hade varit fallet vid ED då får man det som finns :0)

• The75

Hej
    Alfonspalfson välkommen hit fastän du inte bor i Stockholm :0)
    Jag måste bara säga att jag tycker det är jätte roligt att det kommer Fler ÄD flickor till världen om man kollar runt lite på ÄD trådarna födds det ganska många fler ÄD pojkar än flickor vilket jag har hört beror på att man vid ÄD ofta gör ICSI eller vad det nu heter då man med hjälp av en nål för in spermier i ägget och när man då väljer ut spermier tar man dom som ser snabbast och piggast ut pojk spermier inte tjej spermierna som är segare men mer uthålliga och det skulle då i sin tur leda till fler pojkar men jag vet inte om det stämmer men titta gärna på listerna för födda ÄD bebisar på trådarna får ni se :0)

• The75

Hej
    Memaja jag var hos BM igår och har ett SF på 38 och väntar "bara" 1 hi hi och det skiljer 1 mån mellan dej och mej  ;0) min BM säger att det beror på hur han ligger,han utnyttjar inte utrymmet ner till alls ;o)
    Så jag kan förstå hur du känner dej man börjar bli ganska så stor och lite små klumpig,jag har svårt att knäppa mina träskor och går helst omkring i mina flip flops lätta att komma i och ur :o)

Silkes jag trodde precis som dej innan dom berättade skillnaden för mej,tänk så mycket man har lärt sig sedan man kom in i ÄD svängen ;O) även vissa saker man önska man aldrig behövt veta och oroa sig över!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm