• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Jennie2010 hoppas verkligen söndagens resultat ser bättre ut :0( lider med er ofantligt

• The75

Hej
    Jag har aldrig hört någon siffra på hur många barn som födds genom ÄD gjord utomlands men det är säkert lika många eller fler än gjorda i Sverige och så kan jag tänka mej att det finns ett stort mörkertal dom som inte ens berättar för BM

• The75

Jippi

Idag är en bra dag när jag kom hem från jobbet låg där ett brev från försäkringskassan att jag blivit beviljad hel graviditets penning känner mej så lättad då behöver jag bara jobba 2 veckor till sen 2 veckors semester och sen ledig fram till han kommer ut åååååååååå så skönt det börjar bli lite tungt är nu i vecka 25+6 :0)

• The75

Hej
    Sommarbebis201105 det tog jätte lång tid för oss att få svar därifrån jag hade nästan get upp hoppet :0( så det var en trevlig överraskning när det till slut kom :0)
    Skönt för dej oxå att få ta det lugnt ett tag nu innan.

Jag har ärvt ett par mamma jeans från min lilla syster från PoP men jag tycker dom är lite för varma :0) jag är inne i en period just nu när jag känner mej varm mest hela tiden :0) i början av graviditeten frös jag mest hela tiden och nu är det tvärt om :0)

Pussesnuttan håller tummar och tår att den andra håller sig kvar där den ska vara :0)

• The75

Glad påsk :0)

Paltkoma graviditetspenning/ havandeskapspenning kan man söka om man har ett tungt och/eller farligt jobb arbetsgivaren fyller i att dom trots att dom måste tyvärr inte kan omplacera dej och sen får dom beskriva arbetet du utför, du får oxå fylla i och beskriva vad som gör ditt arb svårt att genomföra som gravid osv sen är det bara att hoppas :0) och det tar en fasligt lång tid för dom att bearbeta så var ute i god tid!

• The75

God morgon

Paltkoma angående semestern har jag för mej att det är en viss del av föräldrarledigheten som är semestergrundande inte hela men det kanske skiljer mellan olika kollektiv avtal för mej tror jag det är dom första 100 dagarna eller något liknande så jag kan glatt anv hela årets semester dagar utan att bekymmer :0)

Silkes vi har valt att inte berätta för så många men dom som vet har som tur är inte uttryckt sig så dom pratar mer om Donatorn som en person som skänkt oss något vi saknar inte som en mamma som i fallet vid adoption.
    Någon frågade t.o.m om vi verkligen skulle berätta för barnet, det är ju ditt blod som rinner i hans ådror, du som burit honom i dej i 9 mån ägget är ju en så liten del.

• The75

God fortsättning på påsken :0)
    Visst är det trevligt med värmen men den känns mer påfrestande nu när man är gravid,jag känner mej varm och svettig mest hela tiden bäst känns det när jag sitter i duschen hur har ni andra det i vår värmen?

• The75

Hej

Sommarbebis jag har oxå haft en del SD inte så roligt alla gånger,dom kommer oftast om jag stressar för mycket och håller i sig från 5-30 min sen försvinner dom jobbigt värre!

Paltkoma lyckliga dej som har hela föräldrarledigheten semestergrundande det har tyvärr inte jag :O( orättvisst kan jag tycka att det är olika!

Emmylou så skönt att du får vila ett tag det kan man behöva :O)
    Varför ska dom göra UL på din livmodertapp?

• The75

Pussesnuttan dubbelt grattis :0) ibland oroar man sig i onödan som tur är :0)

Idag ska vi träffa en läk från Danderyd spec MVC och planera snittet det ska bli så skönt att få det spikat :0)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm