• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    Tack för igår det är alltid lika trevligt att träffas :0)
    Hos vem ska vi träffas den 5 dec? Om ingen erbjuder sig kan vi alltid vara hos mej :0)

• The75

Och blir vi för många för dej sommarbebis kan vi alltid vara hos mej som jag skrev :0)

• The75

Hej
    Det verkar bara bli vi 3 men det gör ju inget :0) om det är ok för er andra kanske vi kan vara hos mej så slipper jag sticka iväg så tidigt för att hämta på dagis stora tjejen får ju bara vara där till 15 och då måste jag åka hem redan vid 14:00 senast för att hinna hem tills dess :0)

• The75

Pussesnuttan grattis till prinsarna :0)
    Det måste vara jätte skönt för dej att äntligen få komma hem, lagomt till jul :0)

Lite otäck det där Sarmite som ber om pengar, jag tycker ni ska ta kontakt med kliniken och kolla dels om det hänt och dels hur något/ någon kommit över era mail adresser.

• The75

Hej allihoppa ;0)
    Hoppas ni alla mår bra,vad sägs om att boka in en träff efter jul

• The75

Paltkoma ha det så riktigt bra,god jul och gott nytt år!
    Skönt för er att slippa detta slask :0)

• The75

Hej
    God jul och gott nytt år alla

Hoppas allt är bra med er och att dom små hade det bra på sin första julafton, nästa jul springer dom omkring och man får passa julgranen så kulorna inte åker i golvet, så detta var lugnet innan stormen ;0)

• The75

Hej
    I senaste mamaTidningen finns en artikel om embryoadoption :0)
    Undra hur många barn det finns i Sverige som kommit till världen på det visset? Skulle vara lite roligt att veta!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm