• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    VSG jag var i vecka 14 när jag börja trappa ner, lite åt gången och det kändes skönt och tryggt att vänta så länge men jag har hört att många ställen här i Sverige slutar redan efter dom fått plus på stickan och det verkar ju funka det med så jag vet inte vad som är rätt eller fel.

• The75

Hej
    Trumanna välkommen hit roligt med någon som har ÄD två ÄD barn, jag kan förstå om du vill ta det lite lugnt ett par veckor men sen får du gärna ansluta dej :0)

Vi kan vara hemma hos mej i Bromma sen oxå jag har gott om utrymme för både vagnar och barn :0)

Ska vi försöka boka in en mån eller torsdag då vid kl 11 ska vi börja hemma hos eller på stan? Och om vi ska vara hemma hos ska vi börja hos dej Trollmor eller vill du vänta ett tag?
    Trevlig helg :0)

• The75

Hej
    Jag kan oxå 31 okt om några vill ses kommer jag gärna :0)

• The75

Hej
    Tack för igår det var jätte trevligt :0)
    Vi preliminär boka 14 nov hemma hos mej om det känns ok för er andra, jag har inte allas mob nr så ni som vet med er att ni inte lämnat det inboxa mej så skickar jag väg beskrivning mm när det är dax

• The75

Hej tjejer
    inför den 14 har jag tel nr till följande om någon mer vill kommer skicka gärna mob nr så jag kan skicka vägbeskrivning
    Ivf-dagar
    Memaja
    Paltkoma
    Silkes
    Sommarbebis
    Tabasco
    Trollmor

• The75

Tack för en trevlig dag, det är alltid lika trevligt att träffas :0)
    Jag kan den 28 och den 5 vi skulle ju kunna träffas båda dagarna om vi tar 28 hemma hos Trollmor och sen kan vi vara hemma hos någon annan den 5.

• The75

Hej

Trollmor jag lever efter regeln om mamma mår bra mår barnen bra så jag tror inte Maja tar någon som helst skada av att följa med på resturanger osv,låt dom i BVC gruppen oja sig bäst dom vill :O)

• The75

Å pussesnuttan så roligt då ska jag tänka lite extra på dej idag :0)
    Och efter jul kanske du oxå orkar komma med på våra träffar, vi har det riktigt trevligt :0)

• The75

Sommarbebis usch va otäckt hoppas hon och du mår bättre nu :0)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm