• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    VSG nu håller vi tummar och tår att allt ser bra ut i morgon :0)

Det börjar närma sig 25 okt med storm steg det ska bli så roligt att träffas och få ansikten till våra alias och få se alla små underverk :0)

• The75

Hej
    VSG då får jag väl hålla tummar och tår fram till måndag då ;O)

• The75

Hej
    Silkes jag läste i vår syster tråd att allt gått bra dom hade fått se ett pickande hjärta och den var i rätt storlek 8+0 tror jag det var skönt :O)

• The75

En till trevlig sak som hände igår var att jag fick meddelande av Memaja allt har gått bra och hennes tvillingar kom 12 aug, hon hade haft problem med sin dator :0)

• The75

Fikalistan;
    IVF-dagar
    Leiben
    Pussesnuttan
    Tea75

Hej
    Ja man kan ju hoppas att det inte är massa andra som bestämt möte just där just då,ska vi kanske bestämma att vi träffas utanför.
    Lieben jag brukar faktiskt tänka på det ibland att man inte träffat någon annan ÄD mamma vad man vet kanske är kvinnan man står brevid på bussen oxå ÄD mamma men ingen vet,det är ju inte så att det syns och inget man direkt frågar.

• The75

Hej
    Lieben jag har sett dej i flera trådar men vet egentligen inte så mycket om dej :O) när kom ditt underverk? vart har ni/du gjort er ÄD?

• The75

Hej
    Pussesnuttan så tråkigt men krya på dej nu det kommer fler träffar framåt som du kan vara med på hoppas jag ;0)

• The75

Hej
    Ser verkligen fram emot att träffas idag, det ser ut som vi blir ett par stycken vilket är jätte kul :0)
    Jag har FL på min telefon så är det någon som blir försenad eller inte hittar kan ni ju alltid skriva på vår tråd eller inboxa mej :0)

• The75

Hej
    Ja tack allihop för en super trevlig fika det måste vi göra om och som jag sa tar jag gärna en promenad och fika träff snart igen, pussa alla små underverk god natt!

• The75

Hej
    Det låter som dom flesta är överens om att en hemma hos träff vore bra då kanske vi ska hitta ett bra datum som passar om en inte allt för lång tid :0)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm