• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Memaja jag är " ledig" eller vad man ska kalla det :0) jag går på graviditets penning :0)) jag du behöver inte känna dej ensam om att vara stor i allafall även fast jag inte gått upp så mycket i vikt så är magen stor!
    Angående kudde så hade jag det men det är som du säger olika rön om det tror varken det gör till eller från :0)
    Du kan inte ana hur mycket jag längtar till den 20 juli då vi äntligen ska få träffa honom det ska bli både spännande och skönt :0)
    Hoppas dom är bra på Danderyd, dom var ju bra på KS oxå men jag kände att jag nog skulle må bra av att byta denna gång pga allt
    Som hände förra gången vem vet 3 gången om det nu blir ett 3 barn så kanske jag ska pröva SÖS när jag fick mitt MF förra sommaren var jag där och dom var jätte trevliga och gjorde allt dom kunde för att underlätta trots situationen.

• The75

Hej
    Memaja vet du vad jag kom att tänka på tänk om våra barn har samma spermadonator i praktiken skulle mitt barn och dina vara halvsyskon skumt men inte omöjligt ;0)

• The75

Hej

Blä säger jag bara! det hände i helgen och nu igen,han ligger så högt upp att jag kräks efter jag har ätit det är som om han sätter upp huvudet i min magsäck vilket först leder till illamånde och sen så kräks jag är det någon av er andra som varit med om samma sak?

Idag är det precis 1 mån kvar tills vi får träffa honom så nu vill vi bara att tiden ska gå fort jag längtar så efter att få ta och se på honom :O)

• The75

Paltkoma jag önskar att han kunde söka sig neråt men han verkas trivas i säte, säkert bra för honom men inte för hans mamma :0)

• The75

Hej
    Trollmor71 konstigt det där med klådan under armarna jag har det oxå men förknippade det inte med graviditeten men det kanske jag borde :0)
    Skönt att du fått KS beviljat det känns alltid skönt när man vet.

Nidra skönt att allt såg bra ut med pojkarna jag kan förstå att det hade känts psykiskt lättare om det varit flickor med tanke på det du gått igenom!
    Va duktig du är som syr egna kläder själv äger jag inte ens en symaskin, du får ta bilder på det du syr och lägga in här så vi får se och kanske får lite inspiration att börja :0)
    Bättre sent en aldrig ;0)

• The75

Memaja jag hade problem med mina karpaltunnlar förra gången verkligen jätte jobbigt fick ha speciella handleds skydd på nätterna och dom vanliga på dagarna :0(
    Jag fick handleds skydden av arbetsterapeut på serafen och slapp därför betala för dom skönt när man behövde 2 olika :0)

Synd med regnet men det kanske blir bättre tills imorgon :0)

• The75

Hej
    Nidra läste att du oxå hade lite jobbigt med lågt blod tryck vad ligger ditt på ?
    så länge jag ligger kring 100/60 mår jag bra men när det som härom dagen var nere under 100 blir jag alldeles skakis förra veckan hade jag på em 94/50 och mådde blä.

Hoppas alla haft en bra midsommar,vi tog det lungt och var på landet med bara familjen vilket var jätte skönt jag orkar inte vara social och trevlig hela tiden just nu :) och jag känner att jag behöver gå och lägga mej och vila 1 tim mitt på dagen för att orka med men annars mår jag fortf bra

Imorgon ska vi till Mamamia och träffa BM,göra TUL och träffa läkaren hela eftermiddagen är uppbokad :O)

• The75

Hej

I dag har vi varit på Mamamia och allt såg bra ut han har växt på sig som han ska och allt ser bra ut så nu är det bara att vänta och vänta och vänta,han har t.o.m vänt på sig fråga mej inte hur eller när för jag blev lika föörvånad som BM :O)
    Läkar besöket vi hade idag kändes helt onödigt eftersom jag mått bra under hela tiden osv hon hade inget att tillägga vi var nog lika frågande båda två men eftersom det står i deras PM att det ska ingå ett läkarbesök i slutet så var det så det blev :O)

• The75

Hej
    Pussesnuttan värmen håller på att ta kål på mej, jag mår fysiskt dåligt av denna värme idag har jag suttit ute med fötterna i varsin hink med iskallt vatten och det hjälper en kort stund sen känns det som jag kokar igen!
    Jag har börjat svullna i händer och fötter lite oxå nu vill jag bara att han ska komma ut så jag kan bli människa igen :0)

• The75

Hej
    Sommarbebis jag måste bara passa på och fråga vad sätter du på din dotter, min dotter är född på hösten så då var det lite lättare nu känns det som det är för varmt med byxor och body man vill ju inte sätta på dom små för mycket eller för lite kläder :0)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm