• Fröken Smilla

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Ja jag får också alltid utslag på mina ÄL-stickor. Sen känner jag av ÄL väldigt väl så nu har jag lärt mig kroppens signaler utan ÄL-test. Men det är så skönt att få det bekräftat!

Angående att ha nån att prata med så är det guld värt! Såväl ni tjejer som vet PRECIS vad man går igenom och nära och kära. Jag pratar mycket med mamma och med ett par av mina kompisar. Tycker det känns väldigt accepterat över lag Känns härligt med stödet!

Annaloo
    : STORT GRATTIS!!! Jag är sååå glad för din skull!! Massa tummar upp Och jag hoppas innerligt att allt går som det ska.

• Fröken Smilla
    Mmmbop skrev 2011-10-05 18:33:15 följande:
    Allt var perfekt med min lilla mini och troligen väntar jag en liten tjej!
    åh grattis!!

Och grattis Carrebarre
    Det verkar bli flera som letar efter plus runt samma tidpunkt
  • Fröken Smilla

Jag tänkte också ta två killfaddrar om jag får barn :) Nu är carrebarre snart på kliniken :)

• Fröken Smilla
    Carrella skrev 2011-10-06 23:19:32 följande:
    Och nu är hon hemma igen Glad

Och allt har gått super bra!! Bättre än förväntat...
    YAY!!!!!
  • Fröken Smilla

Inatt fick min goa vän en liten pojke... så söt! Man blir ju rätt inspirerad

Just nu har jag kommit till ett läge där jag känner att det inte pågår nåt i kroppen. Och det är helt okej. Jag förväntar mens om en vecka plus några dagar. Jag är så mycket lugnare och inte alls så spänd och stissig som förra gången. Visst hoppas jag att det gick vägen i måndags, men jag tror inte det. Men jag letar inte symtom alls och det är så väldigt skönt för kroppen. Jag har börjat fundera på när jag ska försöka igen. Om jag ska ta november eller först i januari/februari. Jag vill helst inte ha en höst/vinterbebis, men det är ju inte heller något som spelar någon större roll. Fast man får lov att önska

Nu vill jag mest att fotbollen tar slut så att jag får se Idol

• Fröken Smilla
    Annaloo skrev 2011-10-07 21:19:38 följande:
    Carrebarre: Eller hur! När jag satt på tåget till Kastrup efteråt kom jag på mig själv med att tänka "Jag har varit i Köpenhamn och storshoppat. Jag har shoppat 40 miljoner  spermier, och den kvantiteten har jag aldrig kommit i närheten av förut" Sen satt jag och fnissade för mig själv resten av den resan
    hahaha så har jag aldrig tänkt, men jag har ju varit miljonär för några dagar sen hahaha!
  • Fröken Smilla
    Månblomma skrev 2011-10-08 21:16:14 följande:
    Hjälp! Nu har jag fått en glad gubbe och bör alltså åka imorgon! Men jag känner mig inte riktig redo... Dessutom är jag rädd för att köra tidigt imorgon bitti eftersom det ska bli nollgradigt, är rädd för halkan. Men inte lär det vara bättre väglag om en månad...Fas då kanske jag har vinterdäcken på. Hjälp, hur ska jag göra?? Måste bestämma mig snabbt ju... 
    Först och främst kan jag väl tycka att du borde känna dig redo. Men blir man någonsin helt redo egentligen??

Ang körningen... Var kör du från? Ska du till K-hamn?
  • Fröken Smilla

Jadu, det är svårt att ge råd om sånt. Öh ja, snart ska man byta till vinterdäck. Tradigt.

• Fröken Smilla

Ja en sak är säker, skåningar kan inte köra om det är snö, så du har större chans att komma fram i tid denna omgången

• Fröken Smilla

Månblomma:

Helt rätt beslut du tog! Förstår att det måste kännas jättesvårt. Har du nån du kan prata med?

Här känner jag att mensen är på gång. Det känns precis som förra gången och jag kände precis jobbig mensvärk. Den dyker upp inom några timmar Men jag är helt förberedd och kommer självklart bli besviken men det är väntat. Och jag känner mig mentalt mycket bättre! Lägger ändå till mig i listan.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!