-
Kul, det är samma som jag går tillregnbågsmamma2012 skrev 2011-09-21 20:48:45 följande:jag ska till gyn gronlund i helsingör
-
Mmmbop: Det är jag som äter Bisolvon pga hosta. Har inte tänkt på det som en fertilitetsgrej. Däremot äter jag bidrottninggelé. Det gjorde jag första omgången också, så funkar det inte nu heller så låter jag bli dem i framtiden. Frågan är om man ska prova rosenrot istället...
Carrebarre: Tråkigt med cykeln... Men det kan ha med att göra att du spänner dig för det som ska hända. Min cykel förkortades 3 dagar denna månaden.
Om din syster inte kan hänga med så kan jag möta dig här i Helsingborg! Kanske inte mitt på dagen, men iaf efter jobb och kvällen sen. Så du inte behöver vara ensam.
Månblomma: Jag ska läsa på lite om det, har aldrig tänkt på det Men det bör väl inte vara nåt som har inverkan på chanserna? -
åh va härligt!!Mmmbop skrev 2011-09-22 21:26:25 följande:Allt är bra vad jag vet, tack för att du frågar =)
Lyssnade med angelsound idag och hjärtat slog fint, ca 150-156 slag per minut =) Nu är RUL inte så långt borta, lite mindre än två veckor bara. Om allt går bra då ska jag börja kolla på vagn å sånt =) -
ah då är du 81:a du också??Mia therese skrev 2011-09-22 23:12:01 följande:
Smilla: Jag är 29 år och 7 månader (på måndag) =) så är inte så långt till 30-årsdagen.
Slutade med p-piller i juni men mensen kommer lite som den vill ...cykler på 35 dagar, 30 dagar och nu på 30:e dagen och ingen mens. kommer väl typiskt på lördag när jag ska flytta ...så har inte riktigt koll på ÄL än...men har ju några månader på mig
Själv hoppas jag att ÄL kommer igång som den ska. Igår hade jag känningar i båda äggstockar men idag har jag inte känt nåt mer än lite molande i vänster nu på kvällen. Men det ska ju helst inte komma igång förrän på söndag så jag borde vara nöjd Man blir ALDRIG nöjd hahaha!
Jag inser att jag har väldigt tur med min chef som stöder mitt beslut, och ger mig ledigt när som helst jag behöver det. -
Ett tips till er alla:
Imorgon börjar en programserie på SVT som bland annat handlar om singlar som åker till DK för insemination
svt.se/2.162226/barn_till_varje_pris -
äh, på måndag är det ju
-
Har förresten INTE fått positivt utslag på ÄL-test så det verkar ordna sig med att jag inte behöver insemineras på dagen kliniken är stängd Har dock fått känningar nu, ska testa på nytt imorgon bitti, tror det är på gång!
-
Det tror jagAnnaloo skrev 2011-09-24 16:58:39 följande:Miss Smilla: Håller tummarna för att det kommer när det ska.
Ego: Kan det fästa på dag 4? minispottings tidigare idag... HUR ska jag lyckas hålla mig från sinnessjukt symtomletande?
Symtomletning är något av det mest psykiskt påfrestande jag varit med om Jag ska försöka hålla mig upptagen med annat denna gången! En av mina bästa vänner har bf imorgon så det kommer nog finnas annat att tänka på för min del. Men det är låååånga två veckor!! När är din BIM? -
Jag är riktigt depp nu, ÄL-testen är bara negativa och alla känningar har försvunnit. Känns inte som att jag kommer få ägglossning denna månaden
Jag måste börja bearbeta mina känslor när det gäller detta. Jag är ju väldigt självständig och har ett stort kontrollbehov, men detta kan jag inte göra något åt alls, och det är väldigt jobbigt för mig. Jag är van vid att få det jag vill ha genom att fixa det själv, men jag har inget att säga till om nu. Är dessutom rädd för att jag kommer behöva andra behandlingar som jag inte kommer få i Sverige för att jag är singel. Jag är avundsjuk på alla par just nu, de kan bara sexa på när de vill.
Tur att HIF vann så man fick lite glädje nu... -
Nu har ÄL-flytningarna kommit igång men fortsatt negativa tester... Hela jag blir ett negativt test!
Jag borde nog ställa in mig på att inte åka, utan räkna på vilket datum det kan bli nästa gång... Fast då blir det säkert veckan de har stängt så då skiter det sig på det sättet.
jaja, det blir väl nåt till sist. Sorry att jag är så negativ.