• Månblomma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Vivann: Lycka till imorgon!

Jag gjorde min första insemination med min utvalde donator igår Skrattande! Tur att man har så mycket att göra innan jul, annars skulle jag nog få två svåra veckor..! Men symtomletandet kommer nog göra sig påmint ändå sas... Hoppas att det är menat nu!! Vill sååååå gärna få två streck innan jul - vilken fin julklapp det vore till mig och min dotter  Hjärta
  • Månblomma

Vivann: Vad tiden går långsamt! Jag har en knapp veckas väntan kvar... Först kändes det som om det lyckades, sen blev jag osäker och nu hoppas och ber jag att den första intuitionen hade rätt! Vågar inte spekulera i olika symtom, hittills har jag haft några som man oftast har lite längre fram i graviditeten Flört men som jag ju förstår inte har med en ev lyckad insemination att göra... Får bara vänta...

• Månblomma

Vivann: Vad tråkigt!! Hoppas det går vägen nästa gång! Än har inte mensen kommit och jag hoppas det beror på en lyckad insemination!!!!

• Månblomma
    Anifree: Vad härligt Glad!!

Jag är inte över BIM. Idag är det 14 dagar sedan jag var i Dk och borde nog testat positivt nu om inseminationen hade lyckats men stickorna visar bara negativt. Hoppas givetvis att det är något fel på dem Tungan ute men i förrgår morse kände jag lite mensvärk och i går kväll likaså. Kan ju vara annat än just mensvärk men har testat positivt på dag 12 tidigare så ett senare positivt besked verkar inte troligt. Antar att det kanske kan variera från graviditet till graviditet med så än kan mirakel hända Hjärta.
  • Månblomma

Vivann: Vilken härlig julklapp du fick! Jag önskar detsamma till min dotter... Idag är dock dag 15 efter inseminationen och stickan visade negativt idag med Gråter . Hoppas på sen stegring... Hade du några symtom? Vilken dag efter inseminationen plussade du på? Verkligen jättefina nyheter från dig Solig!!

• Månblomma

God morgon! Fortfarande negativ sticka Gråter. Mensen dyker väl upp i dag eller i morgon då, suck, Är på så dåligt humör, ville så gärna få positivt besked och den bästa julklappen någonsin till mig och min dotter... Måste rycka upp mig så jag inte förstör julen för min dotter...

• Månblomma
    Vivann: Mina negativa tester visade sig tyvärr vara sanna, mensen kom igång på julafton... Nu laddar jag inför nästa insemination. Hur mår du?

Ang barnmorskekliniker så lägger iaf Storkklinik spermierna i livmodern, inte i halsen. 
  • Månblomma

Mitt internet har strejkat hela nyårshelgen men här kommer ett sent Gott nytt år! Önskar oss alla de plus vi längtar efter!

• Månblomma

Hbg33: Grattis!!!! Vad härligt!

Jag väntar på äl så jag kan åka igen. Den här gången SKA det ta sigSkrattande

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!