• Annesh

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Haha

Fel tryck... 40 skulle det ju vara ;)

Annesh skrev 2014-09-02 19:30:24 följande:

Jodå, tog ett test idag igen, var så osäker och nervös och hade blödningar men jag är överlycklig att ha mycket start streck :)

BIM +6 idag.

Hoppas att plutten stannar kvar typ 49 veckor till :)

Kram

• Annesh
    önskan2014 skrev 2014-09-02 21:38:11 följande:

Va kul att det äntligen blir lite plus här i tråden!

Har precis börjat dejtat en kille (i en vecka nu). Han är hur söt som helst men han verkar inte vilja ha barn lika mycket som jag. Nu blir jag lite tveksam om jag ska fortsätta processen själv (har ÄL om ca 10 dagar) eller om jag ska ge han en chans? HJÄLP!

Det är svårt, men som ni kanske har förstått pga min ålder 39... så hade jag inte mer tid att vänta på Mr right. Jag ville naturligtvis ha hela familje konceptet, men kände nu att gjorde jag det inte nu så blev jag kanske utan barn..

Därför var mitt beslut att gå vidare själv! Vi är alla olika, så du kan bara själv ta beslutet, men när jag var 30 var jag ej redo att bli ensamstående mamma =)
  • Annesh
    Ciconiidae skrev 2014-09-02 06:50:20 följande:

Min puls är på högvarv nu, men vad tror ni om detta test? Ser ni ngt?

Hej

Tog du nytt test idag? Gissar på ett starkare streck idag =)

Visst är det häftigt =)

Grattis igen!
  • Annesh

Det är ju positivt :)

Själv fick jag inte svagt plus förren BIM. Dock har jag blödningar och oroar mig extremt... Men försöker intala mig själv att jag kan inte påverka något utan hoppas hoppas :)

Vänta tills BIM och ta ett digitalt test, då står det klart och tydligt Gravid :)

Ciconiidae skrev 2014-09-03 16:44:50 följande:

Jag tog ett nytt test idag, men det var lika starkt/svagt. Kommer testa varje dag nu, och hoppas på starkare imorgon. Jag har känt lite i magen idag med, samt illamående och trötthet. Så jag tycker att det borde vara ett bra tecken på att det växer.

• Annesh

Malmö :)

Ciconiidae skrev 2014-09-03 21:01:44 följande:

Jag är inte osäker på om jag är gravid, utan det är mer om den lille tänker stanna. Det är bara BIM-3 idag så det är inte konstigt att det är svagt.

Men gud vad spännande, då får vi barn samtidigt. Var bor du någonstans?

• Annesh

Tack snälla :)

Helt ofattbart.. Men såååå glad!

längtanärstor01 skrev 2014-09-04 16:17:48 följande:

Om jag förstått rätt så har ditt senaste försök också lyckats. Stort GRATTIS, glad för din skull.

• Annesh

Hej alla,

Vill bara berätta att jag var på akut vaginalt ul idag. Har haft extrema smärtor i underlivet, legat dubbel av smärta. Rädd att det skulle vara utomkvedshavande.

Fick då reda på att jag har en myom på insidan av livmoderväggen. Det är en muskelknuta som kan ställa till besvär om man har otur, vilket jag tydligen har. Svårare att bli gravid o ökar risken för missfall och mycket vanligt för tidig födsel och kejsarsnitt.

Jag är glad att jag fått reda på vad smärtan kommer ifrån och att de ändå kunde se en svart säck där fostret så småningom dyker upp i. För tidigt att se idag och ska på återbesök im 10 dagar. Finns fort en chans att allt blir bra, bara 10 olidligt långa dagar till nästa besök :)

Trevlig kväll!

• Annesh

Så spännande!

Håller tummarna :)

EttLitetSteg skrev 2014-09-10 09:52:13 följande:

Hehe jag glömde helt bort den här tråden, eller ja det här kontot framförallt.

Jag har BIM idag och än har inte "tant röd" kommit men brukar alltid få den på eftermiddagen eller under natten så jag vågar inte hoppas än.

• Annesh

Hej....

Lider med dig, varmaste tankarna till dig!

Själv var jag på ul i fredags (6+6) och de såg endast en tom fostersäck så det bådar inte gott för mig heller. Ska tillbaks om ca en vecka för ny koll men försöker att inte ha för höga förhoppningar...

Saturnus skrev 2014-09-20 22:16:15 följande:

Vill bara berätta att det inte gick vägen. Tidigt missfall igen. :( hoppas på att göra nästa försök i november. Lycka till, jag följer er i tråden.

• Annesh

Tack... Det värmer att få allas omtanke.

Går omkring som en zombie, det är inte en spännande upplevelse.

Åkt på koll eftersom jag har myom som växer i livmodern och vill de ville ha koll så den inte växte och tog över...

Smärtade i V5, det var så myomet upptäcktes och sedan har som sagt fostersäcken växt sim den ska men ännu har inget foster setts till. Hoppas att det vill synas nästa gång annars är det... Ja... Ingen känsla man vill ha :(

Kram !

Saturnus skrev 2014-09-21 11:18:37 följande:

Tack annesh och md77!

Håller tummarna för dig Annesh! Det kan ta tid innan det syns så deppa inte ännu. Håller koll i tråden! Kram

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!