Månblomma: Det va nog nerverna som spökade på mig, jag vill ju verkligen det här!! Jag oroar mig alldeles för mkt med allt omkring, kommer jag hitta till kliniken, hur kommer det kännas när jag väl är där, kommer min syster att följa med, ska jag ta bilen eller tåget, ångest över att behöva kliva upp i gynstolen (hatar den verkligen), rädd för att jag inte kommer förstå danskan när jag ringer och bokar tid, rädslan över att misslyckas och rädd för att lyckas. Små o stora saker som hela tiden vandrar runt i tankarna. Jag tror att din lilla tjej vill ha ett syskon man älskar ju inte sina barn mindre för att det kommer ett till. Låt henne vara med och sköta om barnet gör henne delaktig för då är det ju en sak ni gör tillsammans iaf =) Ja om allt går som det ska för några av oss som e på G så kommer vi att få samtidigt och det skulle ju va jätte roligt =)
Jag har blivit så disträ på jobbet så det är inte sant...idag lyckades jag stänga av strömmen till ena glassdisken så fick slänga en massa glass =/
Och sen har jag fått en enda jobbtid nästa vecka och den va ju naturligtvis på fredag, då som jag har räknat ut att jag ska åka ner till Helsingborg. Och INGEN kan byta dag med mig så det kommer att få bli en sem.dag.
Miss Smilla; åk på måndag, häng på dörren när de öppnar =)) han gör ju VUL så han kommer nog att säga till om det är nån idé att bli inseminerad eller inte. =)
Annaloo: 3 dagar går fort =P , oj 11-12 försök!! Hoppas att det inte behövs så många och allra mest hoppas på att det går vägen redan denna gång =P