BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Vad irriterande, alla radbrytningar försvann när jag skriver på telefonen. Sorry att det blev så rörigt inlägg!
Vad irriterande, alla radbrytningar försvann när jag skriver på telefonen. Sorry att det blev så rörigt inlägg!
Ladycocos: grattis, vad underbart! Ta hand om dig och de två små underverken!
Sola: å vad roligt, lycka till nu! Karmosin: vad skönt det låter att veta förlossningsdatumet och slippa gå och undra när det ska bli! Roligt att Laura också är ett av dina favoritnamn Neam: vad skönt att huvudet är fixerat! Och bra att vara inställd på att håböver tiden, då blir man mindre otålig. Men man vet ju aldrig, tänk bara på Sola Jag har jättemkt förvärkar, i natt vaknade jag av dem vid halv två och trodde att det var början på latensfasen. Men jag fick bara tre "riktiga" värkar inom en timme, sedan övegick det till ihållande sammandragningar. Och den här mensvärkssmärtan, trots Alvedon. Var vaken till halv sex i morse, suck. Hoppas att det inte kommer hålla på så här i flera veckor - jag har ju bf först 6 november - för då kommer jag vara helt slut när det är dags för förlossning. Ni andra som också har förvärkar, hur känns det gör er?
Grattis Sola,vad underbart!
Hej tjejer, hur är läget? Händer det nåt spännande för nån? Här är allt oförändrat: massor av förvärkar o sammandragningar, men inga tecken på att bebin tänker komma ut. Känns som att hOn tänker stanna där inne för evigt!
Å grattis KarmosIn, vad härligt att höra!
Å när jag ser listan längtar jag ännu mera! Så fint att se era barn där, Sola ock Karmosin! Maria: jag känner absolut igen mig! har inte varit hos Bm på snart två veckor, men jag tror att bebin fixerades i förrgår för nu är magen lägre och det känns precis som du beskriver. Vill ju att hon ska komma ut NU! En kompis berättade att hennes BM tipsat om att dansa "lationdans", dvs vicka massor på höfterna, för att få bebin att sjunka ner ordentligt - så det har jag PRO at här hemma i köket. Gissa om jag såg rolig ut
Stort grattis, Neam! Och vad fort det gick! Låter som att jag ska fortsätta att vicka på höfterna . Ta hand om dig och njut av att ni äntligen har ert barn hos er! Kram
Vad härligt det är att läsa om er som har fått era bebisar! Själv har jag BF imorgon, men det känns som att hon har bestämt sug för att stanna kvar i magen för gott . Jag får starkare och smärtsammare förvärkar för varje dygn, men mer än så blir det inte. Jaja, förr eller senare lär det ju sätta igång på riktigt....håller tummarna för att det i i te dröjer FÖR länge.
Coerulea: Vad tråkigt att värkarna stannade av! förstår att du är besviken. Hoppas att promenaden får det att sätta igång på allvar. Jag har ju också BF idag, men de senaste två dygnen har jag haft mindre förvärkar än tidigare. Däremot släppte slemproppen, eller i alla fall en rejäl bit av den, i morse. Ska också ta en promenad sedan