• Ladycocos

BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF

Sola, för mig hjälper det att äta något ofta. Ät något litet varje timme

• Ladycocos

Kan du inte ha lite kex eller så i fickan? Jag äter verkligen inte mycket, ett par kex eller så, det räcker för att hjälpa!
    har som tur är bara kräkts ett par gånger, några morgnar innan jag fått upp blodsockret, samt en eftermiddag när jag hade slarvat med kexen   Annars är det mest känslan av att magen åker bergochdalbana och att jag blir alldeles varmkallsvettig och yr

Lär nog ta ett tag innan poletten med två små blipp trillar ner ordentligt

• Ladycocos

Sola.. vi ser spänt fram emot VUL-rapporten i morgon!!

Klockan är  bara 20:18, men jag gäspar stoooort, funderar allvarligt att gå och lägga mig.. Känns dock löjligt tidigt..

• Ladycocos
    Bottis skrev 2011-03-17 20:22:32 följande:
    Samma här, har blivit ett stående skämt. Maken frågar numera vid 18/19 om det inte är dags att sova, att jag passerat min läggningstid
    Hahaha, normalt är jag uppe senare än maken, men de senaste veckorna är det få gånger jag hållt mig uppe många minuter efter kl 21... Och jag sov ändå middag med sonen idag, 1,5 timme!!!
  • Ladycocos

WOW!!! Dubbelgrattis Sola!!! 

Min tvåa ligger också gömd och var svårare att se. Vilket nytt datum har du för nästa VUL?

GravidLISTANGravid
    coerulea:             ÄP 14 feb, ET 16 feb,       BF  6nov, VUL 24 mars
    ladycocos:                                                        BF  1 nov, VUL 29 mars
    pållan:                                                               BF  6 november, vet ej VUL ännu
    Neam:                 ÄP 16 feb, ET 18 feb         BF  8 november, VUL 24/3
    Mandelmumsa: ÄP 7/2,      ET 9/2,             BF 31 oktober, VUL 21/3
    Sola:                                       ET 11/2            BF: 31 okt. VUL 18/3
    Karmosin:            ÄP 11/2,   ET 16/2            BF: 3 nov, VUL 21/3 
    IShotMyMan:        ÄP 24/2,   ET 1/3               BF: 16 nov, VUL 8/4

• Ladycocos
    Sola skrev 2011-03-18 16:28:32 följande:
    Känns som jag har fått svar på mitt illamående och min enorma trötthet.
    Precis vad vi sa här hemma!!
  • Ladycocos

Hejsan Viksan och Maaroj!! Grattis till plussen! Visst är det en härlig känslan!

Är det nån som vet hur man gör för att få till en snygg och rak lista?

• Ladycocos

Jag grät!! När jag såg de blippande så små hjärtana så rann glädjetårarna..

Karmosin, tänk på att det är en massa ligament som håller fast livmodern som just nu ansträngs ordentligt. Det är ju rätt ordentlig tillväxt i de regionerna. Själv måste jag vara försiktig när jag reser på mig, för om jag gör det för hastigt så kan det göra ONT

• Ladycocos

Åhh Mandelmumsa!! Jag vet precis vilken otroligt jobbig känsla det är att tro man ska se ett hjärta och så är det bara tomt... Lider med dig!!

Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF