Grattis och välkommen Sola! Jobbigt att du har fått missfall förut, håller tummarna allt vad jag kan för att det går bra den här gången. Förstår att den 18:e känns väldigt långt bort... Spännande att det kan vara tvillingar!
Neam: roligt med tjejkryssning! När jag inte vill dricka alkohol, utan att dra uppmärksamheten till mig, brukar jag beställa tonic med en massa is och en citronskiva. Då tror alla att jag dricker GT Hoppas att du får en trevlig kväll! Känner igen mig i att somna tidigt, igår somnade jag före 21 och sov till 7. Jag som brukar vara en kvällsmänniska!
Ladycocos: Jag gillar inte heller läsk eller sånt till maten, bara vin och vatten. Jag kommer nog sakna ett glas rött till en god middag på helgen, men än så länge är jag så trött att jag inte känner mig ett dugg sugen på vin. Kaffe känns inte heller lockande, konstigt nog. Vad kroppen är fiffig! Jag dricker i vanliga fall massor av té och det är jag fortfarande sugen på, men läste att man "bara" bör dricka 5-6 koppar svart té om dagen så nu försöker jag växla över till örtté. Men det är ju inte samma sak... Ost kommer jag att sakna! Helgen innan ÄP och ET frossade jag loss på riktigt goda opastöriserade ostar, för säkerhets skull