Inlägg från: Camillapunktslut |Visa alla inlägg
  • Camillapunktslut

Gastric Bypass (GBP)

-3.8 kg på en vecka o 4 cm i midjan

• Camillapunktslut
    Ampellilja skrev 2013-02-18 08:45:20 följande:
    hej jag undrar till er som gjort denna op vad de kostar om man går via en vårdcentral som skickar remiss till de? 

För remissen betalade jag som ett vanligt läkarbesök, blodproven som skulle tas ingick också i besöket.
  • Camillapunktslut
    Loth skrev 2013-02-18 12:40:01 följande:
    Camillapunktslut: Hur gick det till hos kirurgen? Hade man möte med dietist och provtagning samma dag eller? :)

Japp, först träffade jag kirurgen, typ 10 min. Han ville typ bara kolla att jag var 100 och ville genomföra op,

sen kom operations planeraren med en tid och lite info och ett häfte om op, innan o efter.

Sen kom narkos läkaren o frågade om jag kunde gapa stort o frågade om jag tålde narkos o om jag var allergisk mot nåt.

Sen träffade jag dietisten och fick lite före op flyt info.

Sen sjukgymnasten som fråga vad jag hade för fysisk aktivitet om dagarna.

Dom ville att man helst skulle tagit blodproven nån vecka innan, men det missade jag så jag gjorde dom samma dag och det gick bra ändå
  • Camillapunktslut

Har du fått tid nu eller loth?

• Camillapunktslut
    kymaro skrev 2013-02-18 15:01:44 följande:
    Garttis, vad skönt! :)

ViTillsammans skrev 2013-02-18 15:19:10 följande:
    Inte illa!! Hejja på

Tack! Det känns fantastiskt! Mår jätte bra, pigg o glad!
  • Camillapunktslut
    Loth skrev 2013-02-18 18:27:46 följande:
    Tack för ditt utförliga svar Camilla! :) Har inte blivit kallad ännu, men det borde vara klart nu för nu har de haft pappret i två fredagar ;) Lycka till med flytet nu, ska bli spännande att följa dig!

Varsågod! Bara att fråga så försöker jag svara

Håller tummarna för dig!
  • Camillapunktslut

-2.1 kg denna veckan! Har gått ner 5.9 kg på 2 flyt veckor

• Camillapunktslut
    Livingdeluxe skrev 2013-02-24 19:45:20 följande:
    Wow! Vilken skön start! Och mer kommer det att bli!

Ja super skönt! Hoppas på -10 iaf när jag ska på inskrivningen 15 mars
  • Camillapunktslut
    Loth skrev 2013-02-25 11:57:15 följande:
    Ewolyn, kan inte ens föreställa mig känslan, jag, bli lyft? Nänä. :) Skönt den dagen då om insikten hänger med och hela kroppen förstår förändringen. Mäktigt!

Jag har äntligen blivit godkänd för operation! Pratade med koordinatorn idag och ett brev med bekräftelse samt vilket sjukhus är på g, äntligen :)

Grattis! Va kul!
  • Camillapunktslut

Vad kostade fragmin sprutorna o alla vitaminer man ska köpa hem på ett ungefär?

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)