Inlägg från: Camillapunktslut |Visa alla inlägg
  • Camillapunktslut

Gastric Bypass (GBP)

Hej! Jag var på gruppinfo idag på Sahlgrenska i Göteborg, på fredag ska kirurg teamet gå igenom journalerna på dom som vill ha en operation, och om allt går vägen blir jag kallad i januari!    

• Camillapunktslut
    Loth skrev 2012-12-17 22:08:44 följande:
    Camillapunktslut, så lustigt, jag var också där idag. Nå, hoppas det går vägen fram nu :)

Ha, va kul Bara några veckor kvar, sen är det januari och beslutsdags..
  • Camillapunktslut

Loth: Ja, precis risken finns ju att det tar sin tid.. Men det är väl bara att hålla tummarna!

• Camillapunktslut
    ems87 skrev 2012-12-21 22:47:03 följande:
    Idag var jag på ett återbesök på sjukhuset, det är fem veckor sen op. Jag har sammanlagt gått ner 20 kg och minskat med 26 cm i midjan! Jättechockad blev jag kan jag ju avslöja, 26 cm liksom! Det är ju inget man ser själv.

Wow! Måste kännas hur härligt som helst!
  • Camillapunktslut

Jag är så nervös!! Denna veckan sa dom att kallelsen till kirurgen ska komma om man blir godkänd för op!!!

• Camillapunktslut
    ViTillsammans skrev 2013-01-07 21:47:31 följande:
    Håller tummar o tår!!!

Tack! Synd att det bara är måndag och jag hoppas att snigel posten håller takten!
  • Camillapunktslut
    MiaIa 90 skrev 2013-01-08 06:12:20 följande:
    Ja då ska man på inskrivnings samtal idag får se vad kirurgen säger om vikten.

Men jag har ju en vecka på mig att gå ner lite till men tror inte jag klarar ca 6kg som jag fortfarande har kvar att gå ner.

Jag står stilla i vikt och gjort de ett tag nu sammanlagt stått stilla i vikt 3-4gånger på dom här 6veckorna på flyt:/.

Kram

Lycka till! Håller tummarna för dig!
  • Camillapunktslut
    MiaIa 90 skrev 2013-01-13 17:58:27 följande:
    Gud vad dom här 6veckorna har gått fort inte många dagar kvar nu två fulla dagar sedan opereras jag på onsdag:).

Hade ju 6kg kvar att gå ner när ajg var på inskrivninugen och ajg ahr gått ner 3kg sedan i tisdags så 3kg kvar, hoppas dom inte säger nej så jag får vända i dörren på op dagen.

Kram 

Lycka till på onsdag!
  • Camillapunktslut

Jag har blivit godkänd!!! Yes!!

Nu väntar jag på kallelse till kirurgen

Ska opas på Frölunda sjukhus i Göteborg. Nån som har opats där?

• Camillapunktslut
    Loth skrev 2013-01-15 05:46:53 följande:
    Camillapunktslut: Vad härligt! :) hur fick du reda på det, så snabbt?

Jag fick brev hem igår

Där stod det att dom accepterar min remiss, och jag kommer bli kallad till kirurgen.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)