Inlägg från: Camillapunktslut |Visa alla inlägg
  • Camillapunktslut

Gastric Bypass (GBP)

kymaro skrev 2013-01-28 20:32:12 följande:
    Ofta ska man inte dricka nå alls så uppfattade jag de när jag var tog prover.

Tack, men va jobbigt...
  • Camillapunktslut
    kymaro skrev 2013-01-29 10:20:44 följande:
    Igår var en STOR dag för mig.

(månade sen operationen och vågen visade -54kg!!! Så nu har jag äntligen ett normalt BMI på 24,9 så jävla glad! Hade jag aldrig trott på för ett år sedan.

Wow! Grattis!
  • Camillapunktslut

Jävla skit! Nu ser jag att jag skulle tagit mina blodprover för en vecka sen!

Dom har strukit över o strukit under så mycket på den lappen att jag inte har sett det förrän nu! När jag ska dit imon!

• Camillapunktslut

Jag har fått operations tid!! 18 mars! Trodde jag skulle få vänta längre!

Det känns så bra!

• Camillapunktslut
    Loth skrev 2013-02-06 13:19:31 följande:
    Camilla: Åh håller tummarna för att det går bra nu! :) hur länge ska du flyta och vad har du för bmi? (Om jag får vara så nyfiken) :)

Själv väntar jag på att läkaren på VC ska ringa upp mig idag så vi får korrigerat det som saknades på remissen och skicka in den igen... Suck. Men snart så hoppas jag :)

Ska börja på måndag nästa vecka, då blir det 5 veckor! BMI ligger på hrrm 44..

Hoppas det går fort med din remiss
  • Camillapunktslut
    Loth skrev 2013-02-06 16:39:56 följande:
    Oj 5 veckor, jag är livrädd för hur lång tid jag ska flyta för stackars sambon och barnen kommer det nog inte vara en sådan lätt tid med en utsvulten mamma haha ;)

Tack! Läkaren ringde upp, fixade till det som behövdes och sa att nu kan de inte anmärka på mer och önskade lycka till på g mot op :)

Ja, det kommer nog inte bli helt lätt ^.^ Jobbar i kök haha så det blir en kamp!

Skönt att det gick bra med läkarn
  • Camillapunktslut
    Livingdeluxe skrev 2013-02-08 13:59:32 följande:
    Du sökte väl här i Landskrona va? Grattis!

Tack

Nej, jag sökte i Göteborg!
  • Camillapunktslut

OMG! Så hungrig!! Andra flyt dagen o jag e såå hungrig!!

• Camillapunktslut
    kymaro skrev 2013-02-12 10:56:33 följande:
    Kämpa på dom första dagarna är verkligen jobbigast.

Tack!
  • Camillapunktslut

Gått ner 2.2 kg sen i måndags! Det mesta är väl typ vätska och att jag inte har nåt i tarmarna. Men gött o se ett resultat!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)