littlemisstrouble skrev 2011-03-26 23:12:34 följande:
på tal om dosett så kan man köpa jättefina rosa, gula, gröna, med mera på apoteket, kronans droghandel. ett fack för varje dag. skitsöta. köpte mig en rosa och enligt annan gbp opad får dagens dos med medicin plats.
Jag har två stycken, en dosis och en Careousel, mina piller ryms inte i en vanlig plus att de har alarm =)
littlemisstrouble skrev 2011-03-26 23:09:47 följande:
PruttPottan skrev 2011-03-26 20:48:38 följande:
Antar att du ska opas..
Här är min lista som jag släpa med, mycket onödigt men det var en bra bit hemifrån..
Mjukisbyxor Goa sockar Vattenflaska, som jag inte kommer kunna dricka några mängder ur ändå *s* Mobilladdare!! Mobil kanske så jag har nåt att ladda :P Bok! Schampo och sån skit ska väl med? Pyjamaser Trosor Behåar Byxor Tröjor Knarkarkoftan Sjalar Handsfreen till mobilen Kalender Plånbok Anteckningsboken Pennor! Bindor fall ifall.. *ryser* Dosett av något slag så klart!!! Cigg *ermm* Tändare.. Mascara TOPS!!! Lång ner på listan men icke att förglömma! Hårborste Hårsnoddar! Liten fickspegel Glasögonfodral Glasögon, borde sitta på när jag åker men man vet aldrig.. Min kudde <3 Deo! PINCETT (Systers råd) Nagelfil! Tender Care! (lypsyl) Handkräm Tandborste Tandkräm
jo jag ska opas. men behöver man massa grejer om man bara ska opas en dag och åka hem nästa om allt ser bra ut?
Nej, klart man inte behöver, som jag skrev, mycket onödigt men min packlista såg ut som den jag la upp, Jag hade ändå platsen eftersom jag hade en dragväska, insåg att jag nog inte kunde lyfta en bag, plus attt min tempurkudde tog massa plats =)
Många saker tar ingen plats alls. Jag räknade med att behöva vara kvar 3 nätter men 2 räckte =)