Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

Åsiktskvinnan skrev 2011-05-09 20:43:07 följande:
    Jag trodde jag hade tagit mitt beslut, men nyfiken som jag är har jag letat och läst information och nu har jag nog bestämt mig för att låta bli att operera mig, är livrädd för allt som kan hända... Fan ska jag behöva leva som fet resten av livet...
    Hej vad tråkigt att du ångra dig men jag förstår dig men jag har iaf bestämt att operera mig .
  • Maddisen80
    ALMEOTTO1 skrev 2011-05-09 20:51:42 följande:
    Jag va inne och kollade på www.vantetider.se och kollade på olika väntetider.. Eftersom min syster bor i stockholm så kollade jag även i sthlms område.. och av alla i sverige så verkade danderyd ha den kortaste väntetiden.. 5-7 veckor.. Så lucky you!! Skrattande    Nu visar den sidan inga privata tror jag??...

Min skickas till Karlshamn! Längre tid där.. och jag har kollat runt lite å Aleris har kort tid i Kristianstad.. Skulle gärna åkt dit! Men vi får väl se hur det går...
    Tackså mycket för länken de var ju bra  då vet man vilka sjukhus som  har lägst väntetid.
  • Maddisen80
    littlemisstrouble skrev 2011-05-09 22:19:31 följande:
    man väljer själv hotell som man vill bo på natten innan. efter op bor du ju på sophiahemmet tills du kan åka hem (oftast dagen efter)
    jag bodde på elite hotell för att det ligger så nära sophia.
    Hur mycket kosta de att bo på hotell där då ?
  • Maddisen80
    Gruffalo skrev 2011-05-09 22:42:47 följande:
    Hej!
    Tassar in här om jag får...
    Ska göra min gbp 7/6 och börjar flyta om en vecka. Känner mig riktigt taggad men lite pirrigt är det.
    Hej och välkommen hit de kommer att gå jättebra ska du se.
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-10 00:24:01 följande:
    Hepp, då kan man inte sova. Är varmt som fan i sov rummet , plus att jag tänker för mkt.
    Mitt liv kan ändra sig imorgon.
    Förlåt ni tkr kanske jag e larvig, men jag ber en stilla bön att det ska gå vägen.
    Nu tar ja en röka o ska sen försöka sova igen...
    jag bruka med tänka för mycket. Du är inte larvig de tycker inte jag iaf.
  • Maddisen80
    ullis83 skrev 2011-05-10 05:05:18 följande:
    Börjar bli nervös nu, bara 1 vecka och 2 dagar kvar till min op..känns spännande dock, alla rädslor jag hade var borta, men dom kommer kanske tillbaka
    Hej de kommer att gå bra lycka till
  • Maddisen80
    Åsiktskvinnan skrev 2011-05-10 09:08:39 följande:
    Men hur kommer man över rädslan att just jag inte är den där lilla procent som det kommer gå fel för? Kanske jag är extra nojig då jag är ensamstående.
    Du ser alla i den här tråden som har klarat operation då klara du oxå det :=))
  • Maddisen80
    LillaBibbi skrev 2011-05-10 09:24:51 följande:
    fick svar från kirurgen att jag väger för lite och därmed blir det ingen op. hela min värld gick just under. jag hade bmi 32 och man skulle ha 35. alltså vägde jag 6 kilo för lite..FAAAAAN :(
    vad tråkigt att du inte fick operation här får du bamsekram av mig .
  • Maddisen80
    simple82 skrev 2011-05-10 10:03:46 följande:
    Goddag =0) Jag har själv just börjat på flyt inför min op nu =0D 
    lycka till med flytet
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-10 11:51:46 följande:
    Jag blev GODKÄND!!!
    Men de va en jävla dryg läkare!
    Påstod att om levern inte krympt tillräckligt så stänger dom en igen så
    Man får banta mer, kanske sant men sjukt.
    Sen påstod hon att man måste sluta röka två månader innan!, alla andra jag hört har fått besked att de måste sluta 2-4 veckor innan.
    Jag kommer ändå inte opas på Ljungby för dom har ett års väntetid, så jag hamnar någon annanstans, vill ju till Danderyd för de e mina hem trakter samt dom har kortast väntetid. Vart ringer jah nu då för o säga att jag vill ta återbuds tider o e villig o åka till andra sjukhus? Kan man ringa Danderyd o höra om dom har betalningsförbindelse med Ljungby?
    Hej ja du kan ringa danderyd och höra om de har betalningsförbindelse med ljungby ,grattis att du blev godkänd de är ju jättebra. Men konstigt att dem stänger igen om  inte  levern har krympt de har jag aldrig hört talas om.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)