Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

Sannalouise87 skrev 2011-05-09 12:59:21 följande:
    Ja, det är tråkigt! Dom var hur bra som helst på Carlanderska!
    Jag träffade nån kirurg från carlenderska och sköterska de var i helsingborg och hade föreläsning om magsäckop
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-09 13:51:21 följande:
    Maddisen80: okay, men de e väl lätt fixat ?
    Jag kan tänka mig att om
    Dom tar mitt blodtryck så lär de va högre än vanligt pga nervositet!. Annars ligger bt alltid jätte bra på mig , typ 125/75
    Hej jag ringde nu men läkaren har glömt att ringt mig så förhoppningsvis ringer hon imoron. Mitt blodtryck är oftast förlågt . Men en gång var de förhögt
  • Maddisen80
    Badfantasten skrev 2011-05-09 14:03:06 följande:

Nu hittade jag den nya tråden....

Hej och välkommen tillbaka
  • Maddisen80
    MrC skrev 2011-05-09 14:23:34 följande:
    Nya tråden?
    De finns en jättegammal tråd den här är ju ganska ny
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-09 14:56:00 följande:
    Maddisen80: jag förstår, inte kul
    Med för lågt blodtryck heller.. Hoppas doktorn ringer imorgon då! Kram
    Hej jag hoppas med att läkaren ringer imorgon annars får jag kanske ringa en ssk på överviktsenheten
  • Maddisen80

hej jag läste i gruppen på facebook att man får agraffer när man har gjort operation men kan de inte sy istället för när jag tog bort myomer bakom livmodern fick jag agraffer jag tål inte metall och nickel så jag fick världens infektion sänkan var på 200 så de fick ta bort agrafferna tidigare.

• Maddisen80
    Badfantasten skrev 2011-05-09 15:37:15 följande:
    Klart du slipper agraffer vid allergi. Glöm bara inte påtala det mer än en gång....så du får andra suturer istället
    Hej okis då ska jag tala om de ,för när jag skulle operera bort myomer så sa de att de skulle sy sen vaknade jag med agraffer  låg inne en vecka sen när jag kom hem fick jag öppet sår och var helt röd så fick ta och åka in på kk akuten och blev inlagd direkt fick antibiotika via dropp
  • Maddisen80
    SilverEmma skrev 2011-05-09 16:15:58 följande:
    Det är det enda jag inte är nöjd med på Carlanderska. Jag blev lovad stygn pga min nickelallergi, men likt förbannat hade jag agraffer när jag vaknade. Men idag plockades de bort och såren är jättefina. Lite rött där agrafferna suttit bara.
    Hej så du tål inte heller agraffer där ser man :( men j ag ska tjata att jag ska sy för jag fick öppet sår sist
  • Maddisen80
    LillaBibbi skrev 2011-05-09 18:45:04 följande:
    typiskt mig att ha oturen att träffa fel läkare. när jag idag, en vecka senare ringer sjukhuset och frågar om dom fått min remiss så säger sköterskan NEJ. hon såg att den vart där men läkaren hade inte skickat den när han lovade den dagen jag var his honom. nu skulle hon skicka ett mail till honom så han skulle skicka den. kommer ringa imorgon igen och se så att han skickat den. fan vad tråkigt att behöva jaga:(
    Förstår dig man får ofta ringa och jaga de är inte alls roligt :(
  • Maddisen80
    anli00 skrev 2011-05-09 20:02:52 följande:
    Hmmm...inte ofta jag skriver eller så, men går in ibland och läser iallafall, men känns som att jag har börjat gå i en enda stor väntan för tillfället och att det är det som mina dgr går ut på..att vänta (ja förutom jobb och sova och äta såklart), först vänta på infomöte, nu väntan på att dagen ska komma att jag ska på sjukhusbesöket, vilket iofs inte är allt för lång tid kvar, inför väntan på opdagen, satan vad jag vill att det ska bli höst nu....o jag som ÄLSKAR sommaren.....
    ville bara skriva av mig lite..... 
    Det är väldigt jobbigt att vänta håller med dig men hoppas att sommaren går fort för din skull så väntan går över.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)