Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Oj va mkt som
    Händer idag för alla ! Hoppas de
    Går bra oxå med op och lökar besök mm!

• MizzPiggy

Anli00: okej! Då har du haft lite tur i gått ner mkt då, (4kg?) spännande ändå att vi har op dagar ganska nära varandra :) dufår
    Berätta hur de va sen!

• MizzPiggy

Man kan ju undra om det är
    Kroppen eller vågen det är fel på!? Från igår kväll till imorse
    Diffar de mellan -0,5 till -1,3kg,
    Men hallå liksom? Och det beror på -hur- jag står
    Med fötterna på den!? Men seriöst vågen e ju så liten så de är inte mkt att välja på och ändå gör den så? Vet ju inte vilken siffra man ska gå efter.

• MizzPiggy

Högbergarna: jo jag vet men behövde lite uppmuntran efter att ha känt mig så misslyckad efter första invägningen.
    Så även om jag går efter den högsta vikt siffran så är de ju 0,5kg ner från igår, och det är ju bra,
    Jätte bra jobbat att gå ner 3,6 på en vecka!
    Har undrat hur du Mått när det vart tyst i etern. Kram

• MizzPiggy

Högbergarna: okej! Hur länge sen
    Op är de nu? Skönt att bli av med agrafferna!, hur länge är du sjukskriven till en början? Kram

• MizzPiggy

Jaha okej! Jag hoppas på 6 veckor sjukskrivning, 4 först och sen två till. Mitt jobb innebär många tunga moment, mark tjänstgöring, samt risk för slag och sparkar och då kan jag känna att de vore bra att vara 110 % alert och fysiskt kapabel när jag återvänder. Plus att annars om jag får fyra veckor så jag tbx precis före jul på jobbet och det är ingen praktisk höjdare :S

• MizzPiggy

Jag jobbar på en sär skola / korttids boende för funktions hindrade barn och ungdomar. Ush kan tänka mig att de måste à tungt att gipsa! Minns när jag fick under armen gipsad , då satt en pojk jämte mig , på kanske 12 som skulle få hela benet gipsat...
    Så när är du tillbaka på jobbet då om två veckor ? Då är du tillbaka när de är dax för min op ;) kram

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)