Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Lillabus81: okej ah puh , får härda ut väntan så gott det går.

Anli00: ah tack jag hoppas och tror de som du säger, att det kommer vara värt de, har nog lite svårt att ta till
    Mig alla förändringar som kommer ske, svårt att tro på de liksom, men så tänker jag på den glömda känslan, av hur det känns att må bra, att känna sig snygg/ sexig, känna sig stark och självsäker, allt det kommer, det vet jag. Måste påminna mig själv om det.

• MizzPiggy

Jag är Först ut imorgon bitti, 7.45 påbörjas open. Någon som vet om klexane sprutan bör tas senare på kvällen eller typ nu?

• MizzPiggy

Hemma igen efter två
    Nätter på Ljungby lassarett ! Äntligen över på den andra sidan.

Men ouff va tufft det är!! Har svårt att få i mig de där 1,5 literna om dagen de vill man ska dricka, är kanske uppe i 8 dl nu, blir ju "mätt" eller de tar stopp typ direkt :(
    Går de över när man läker ihop eller? Att det blir lättare då? För de e skit kämpigt! Kram på er

• MizzPiggy

Sanda: ja precis så försöker jag göra, dricka lite och ofta fastän det känns som ett stopp för länge sen i magen. Är uppe och går runt ganska mycket för annars får jag inte upp luften , (känns som att hälften jag får i mig är enbart luft och den kommer bara ut om jag står upp, sen tänker jag att jag jobbar ner alt, genom att gå så tarmarna får jobba. Då kommer gaserna på andra hållet! Och fy vilka äckliga fisar, de luktar inget men jag tror att det jag syftar på men inte vägar skriva kan ha med citodon supparna att göra... Uäck!. Hur länge sen är du opad? Jag har så
    Dålig koll på alla förutom högbergarna, vitamin och mig själv.

Tack för ditt svar! Kram

• MizzPiggy

Krulltott83: då fick du bättre smärtstillande än jag fick, tramadol ska va rejäla grejer har jag hört, känner du något alls när du tar dom? På sjukhuset första dygnet fick jag ketogan, sen fick jag citodon.

• MizzPiggy

Evolyn: ja hua tiden går fort! Vips så kommer det vara över!. Stirra dig inte blind på vågen, det släpper nog lite till ska du se. :)

• MizzPiggy

Aha ok! Har du fortfarande ont?
    Stackars din dotter med magsjuka, ush! Ja du, köp hem handsprit så kanske det hjälper att hålla skiten borta ? Jag har köpt hem handsprit känns rätt bra när man är lite extra utsatt för risken med bakterier och virus. Iom. Open då menar jag.

• MizzPiggy

Vitamin: håll ut och ta det lugnt! Kanske en del av ditt illamående beror på att du ansträngt dig för Mycket? Jag har i brist på en hjälpande hand (sambon jobbar) tagit mina promenader innomhus! Har gått i cirklar typ precis som på sjukhuset ;) 30+20 min idag. Efter första tillfället kände jag när jag satte mig ner att det faktiskt var
    Lite jobbigt , sen sov jag tre timmar i sträck.
    Jag har oxå känt mig stressad att få i mig tillräckligt med Vätska, det gick inte igår kan jag säga, då fick jag i mig Max 8-9 dl. Men idag gick det lite lättare, oxå för att jag lurade i mig själv mixad och silad ärtsoppa med mycket senap i, gott! Åt i omgångar så tillslut hade jag fått i mig en sådan liten plast korv med soppa!. Det känns oxå lite lättare med vattnet nu. Det ger sig, fick du oxå recept på pimperan ? Ta sån annars. Mot illamåendet alltså. Bad du med om solvezink? Fuck va dyrt de blev på Apoteket och ändå var vissa saker slut.
    Man får vara ynklig! Kramar om!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)