-
Japp, en sort som kostade 795 kr utan madrass. Samma priser som de billiga på Ikea mao. Den var vit. Dom hade vagga med men jag kollade aldrig priset på den då det inte är aktuellt för oss.strössel skrev 2011-04-03 20:57:40 följande:Shibby: Hade dom spjällsängar till salu i Ullared ?
-
Vi gör inte KUB. Är 32 och det är inte brukligt här innan 35 som på många andra ställen. Vi kommer inte att göra det heller, och nu är det väl försent? Är 13+5 idag. Inte för att jag ångrat mig
Jag fick en lapp från Carlanderska att det är en IVF-graviditet och med beräknat BF som det stod ej ska flyttas. Visade den för min BM. Har inte hört något speciellt om att det är en IVF-graviditet av henne annars. Fick ett extra UL inbokat den 12/4 för att jag själv bad om det, men inget annat i övrigt.
Vi gjorde ju oxå vul i v.8 och sen gjorde vi ett privat UL i v.12
-
Vi ska ha Trygg Hansas försäkring då vi alla i familjen är försäkrade där. Har även bilförsäkringen där. Hade den till sonen 2005 oxå
-
Tänk vad dom växer fort därinne Jag läste i en app i iphonen att bebis är stor som en knyten kvinnonäve denna veckan.majsanna skrev 2011-04-05 21:23:32 följande:Dutt var 6,5 cm förra torsdagen och då var jag i vecka 12+6.
-
Här är allt bra med! Går in i vecka 15 idag och det känns helt otrolig att man kommit så här långt. Magen växer och börjar synas, på kvällarna ser jag ut som jag skulle vara i femte månaden typ. Skriver inte så mycket då jag har så otroligt mycket på jobbet just nu. Är helt slut på kvällarna och den lilla energi man har kvar när man kommer hem läggs på familjen och hemmet.
Är rätt symptomlös nu för tiden, och det är väl inte för inte som dessa veckor kallas spökveckorna. Brösten ömmar inte mycket alls längre, illamåendet har lagt sig och jag spyr inte längre. Bara tröttheten som till viss del hängt sig kvar.
Idag är det 5 dagar kvar till UL, längtar så jag dör
-
Jag beställde deras mamma-jeanskjol. Den är toppen
-
Jag har oxå fattat det som att man får det första Bm-besöket efter RUL
Imorgon ska vi på UL!! Wieeeee Jag kan inte fokusera alls på jobbet idag, kan bara tänka på morgondagen. Som tur är ska vi dit tidigt, ska vara där 8:40. Hoppas allt är bra med lilla loppan! Tycker mig ha känt något i magen de sista dagarna, som lite fisksprattel, men det är inte tydligt alls. Kan ju lika gärna vara tarmarna, man känner ju så gärna efter lite för mycket. Går ju in i v.16 denna veckan så nu kommer ju analyserandet att ta fart då man vet att bebis snart kanske ger sig till känna
Med sonen kände jag första gången i v.19, och då var det tydliga sparkar, så då behövde man inte undra
Man får vänta och se, men imorgon ska jag fråga vart moderkakan ligger så man vet. Har hört att den dämpar rörelser om den ligger framtill så man känner de första rörelserna sent. Det kan ju vara bra att veta
Kram till er och ha en bra vecka!
-
Härligt att allt är bra med bebben!besony skrev 2011-04-11 16:12:35 följande:Hej tjejer! Varit på KUB-ultraljud idag. Fantastiskt att se bebben som vuxit sedan sist man var på VUL! Och förstås att se ett tickande hjärta igen.... Vi fick jättelåg risk. Känns bara så himla bra. De ändrar inte heller BF för det är IVF. Skönt att slippa strula fram och tillbaka med BF-datumet. Imorgon går jag in i vecka 14. Så nästa gång blir det RUL... Om drygt en månad!
-
Vi har fått RUL i v.20. Tycker det känns väldigt sent, men nu har vi ju ett extra imorgon. Ska kolla när vi är där om det verkligen är rätt när man får en sån sen tid.
-
Vi har fått RUL en hel vecka efter er.. Jag tycker det känns jättesent.. hmmmajsanna skrev 2011-04-11 20:50:37 följande:I mitt galleri finns en bild från vårt Kub (v 12+6). Då var Dutt 6,5 cm. vi ska på RUL i vecka 18+6 vilket blir den 12 maj.